Aviseringar
Rensa alla

Bästa Skräckfilm du sett


Ämnesstartare

Vilken är den bästa Skräckfilmen som du någonsin sett? (eller vill se)
Tänkte se någon Skräckfilm med en kompis men har svårt att komma på någon bra. 

Min favorit är The Conjuring och Orphan? Vilken/Vilka är eran?


   
Citera

Tror min favorit är  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Tror min favorit är  

Haha, ser ut som om du inte riktigt skrev klart meningen


   
SvaraCitera

Nämner en bra skräckfilm...The Shining.


   
SvaraCitera
time
 time

The Omen (första versionen), Dark water, de japanska versionerna av The Ring och Grudge, som MDAH sa så är The Shining fantastisk också.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Svårt att välja.


   
SvaraCitera

The Thing, Friday the 13th (de första fyra), Halloween, Lifeforce, Re-Animator, Prom Night II - Hello Mary Lou, Night Of The Demons, An American Werewolf In London, Sleepaway Camp, Videodrome, Fright Night, Chopping Mall, From Beyond, Night Of The Creeps, They Live, Society 
Är ett gäng exempel på skräckfilmer som är bra/underhållande på olika vis, har svårt att favorisera


   
SvaraCitera

LejonKung:

Haha, ser ut som om du inte riktigt skrev klart meningen

Aha, ojdå Förvånad


   
SvaraCitera

Alien, Psycho och The Innocents är mästerliga. Det gjordes bättre skräckfilmer förr i tiden. 


   
SvaraCitera

Sinister... FYFAN


   
SvaraCitera

Scary movie är rätt ryslig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Scary movie är rätt ryslig 

Haha scary movie är ju skräckparodi. Mer roligt än läskigt. Dom tar ju scener från riktiga skräckfilmer och gör det till en parodi. 


   
SvaraCitera

'The Descent' är den enda jag kommer att tänka på. Ytterst sällan jag ser skräckfilmer.


   
SvaraCitera

LejonKung: Haha scary movie är ju skräckparodi. Mer roligt än läskigt. Dom tar ju scener från riktiga skräckfilmer och gör det till en parodi.

Jag tror han vet det Glad


   
SvaraCitera

LejonKung:

Haha scary movie är ju skräckparodi. Mer roligt än läskigt. Dom tar ju scener från riktiga skräckfilmer och gör det till en parodi. 

Ironin 😉 


   
SvaraCitera