Aviseringar
Rensa alla

Bästa snuset


Ämnesstartare

Har någon provat Odens Extreme? Var den bra i så fall?


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

General Lös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs:
General Lös.

Tycker att General är riktigt god att variera med. Hade dock inte kunnat köra med den hela tiden. 


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Master_Of_Puppets:

Tycker att General är riktigt god att variera med. Hade dock inte kunnat köra med den hela tiden. 

Man kan ju köra lite svensk tradition på helgerna och köpa Ettan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs:

Man kan ju köra lite svensk tradition på helgerna och köpa Ettan.

Ettan är mitt standardsnus. Kör alltid Ettan kan variera mig vid något enstaka tillfälle. Älskar smaken av Ettan lös. Ettan portion är dock ingen höjdare i mitt tycke. Smakar alldeles för lite.


   
SvaraCitera

Red_seal2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Red_seal2.jpg    RL införde den dosan under Prideveckan 2008 tror jag. Får de väl göra om dem vill. Själv snusar jag Ettan lös. Men skulle knappast kalla RL-portion riktigt snus. Den är faktiskt riktigt dålig i mitt tycke. RL lös är däremot bra. Är det snuset eller dosan du gillar?


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets: Är det snuset eller dosan du gillar?

Jag snusar inte, men min mamma och hennes fru gör. Inte just det där längre, bara under priden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag snusar inte, men min mamma och hennes fru gör. Inte just det där längre, bara under priden.

Som sagt denna tråd handlar om vilket snus DU tycker bäst om. Så du har nog inte så mycket att göra i denna tråd då.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:
Red_seal2.jpg

Okej, jävligt kaxigt gjort med tanke på TS andra tråd som både du och jag skrivit i, jävligt roligt! (Y)

Ont:
Själv kör jag, trots mitt användarnamn, aldrig något annat än General. Skiftar mellan lös och portion.


   
SvaraCitera

Grovan: lös.

are u kidding me dudeeeeee


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets: Som sagt denna tråd handlar om vilket snus DU tycker bäst om. Så du har nog inte så mycket att göra i denna tråd då.

Tycker bäst om det snuset trots att jag ej snusar. Står ingenting om att man måste vara snusare för att skriva i den här tråden.


   
SvaraCitera

Varför börjar man snusa? Det gör ju skitont i tandköttet. Mådde förvisso inte skitbra när jag började röka heller, men det gjorde ju inte ont i alla fall. Det är inte heller speciellt socialt att snusa, nu för tiden röker jag rätt sällan om jag är själv, men brukar röka när jag träffar folk eller när jag har jobbat/pluggat med rökare, var alltid trevligt att gå ut och ta en cigg när vi hade lunch/rast eller så.

Hah, min moder gjorde en rätt rolig grej. Hon misstänkte att jag rökte så hon gav mig en snus, om jag kräktes så trodde hon att jag ej rökte. Kräktes dock trots att jag rökte, smakar ju apa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Varför börjar man snusa? Det gör ju skitont i tandköttet. Mådde förvisso inte skitbra när jag började röka heller, men det gjorde ju inte ont i alla fall. Det är inte heller speciellt socialt att snusa, nu för tiden röker jag rätt sällan om jag är själv, men brukar röka när jag träffar folk eller när jag har jobbat/pluggat med rökare, var alltid trevligt att gå ut och ta en cigg när vi hade lunch/rast eller så.

Hah, min moder gjorde en rätt rolig grej. Hon misstänkte att jag rökte så hon gav mig en snus, om jag kräktes så trodde hon att jag ej rökte. Kräktes dock trots att jag rökte, smakar ju apa.

Snus verkar inte riktigt vara din grej hehe.


   
SvaraCitera

Röda lacket är fin 


   
SvaraCitera