Aviseringar
Rensa alla

Bästa spelminne i World of Warcraft!


Ämnesstartare

Typ första dagarna man spelade var ju lätt roligast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testosterone:

Ska ni skryta om vem som är mest nörd eller vad är meningen med tråden?

Framgår inte det ganska tydligt? Tard..

oggelgoggel:

Typ första dagarna man spelade var ju lätt roligast.

Tyckte du? Jag tyckte allt blev så mycket roligare när man väl blev 60..


   
SvaraCitera

0,5. Jag började gråta när jag såg en night elvf ge en human warrior en sk. blowjob i ett av i Stormwinds Inn's rum. Inte så LoL.
1. Jag blev överlycklig när jag dödade Hogger.
2. Jag blev ganska ledsen när Hoggers bittra fiender helt plötsligt började anfalla mig, utan förvarning (jag hade inte ljudet på!)
3. Jag blev lycklig när jag fick lämna Goldshires kvarter och bege mig ut i Westfall. Jag fick en känsla av frihet. Jag kände mig odödlig (men det var jag tydligen inte..)
3.5. Jag blev lycklig när jag kunde börja använda mitt svärd som krävde att man låg på lvl 16.
4. Jag älskade att springa runt i grottorna och döda olika Defias, för att sedan inse att jag inte avklarade det quest som jag trode jag höll på att avklara. Onödigt.
6. Jag gav hela min själv i en duell, det lönade sig. Jag vann mestadels, trots att jag ofta blev hånad under duellens gång. Men jag vann!

Bör tilläggas att jag bara hann uppnå level 16.
Jag orkade inte uppdatera spelet en gång till, det tog 3 dagar sists!!

Dold text: Nej, jag är inte seriös!


   
SvaraCitera

Kacki:

Blev du gankad när du levlade i WOTLK? [wink]

inte jag, quittade för ett år sen typ [cool] det är en kompis. Finns en video också :
men kan inte posta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Framgår inte det ganska tydligt? Tard..

Jo ganska, men du kunde ju skrivit ut det i klartext.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något trevligt när jag spelade min hunter på RP-server. [smile]


   
SvaraCitera

Janbananberg:

Finns en video också

Vill se, vill se, vill se! [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

ff 9 är #3

hade sjuan redan da bara skrev snabbt[blush]


   
SvaraCitera

när lars-olof blev en ninja


   
SvaraCitera

När jag gjorde en warlock och inte spelade på den tills trialen gick ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag lvlade min första char, de var så spännande då, visste lixom inte vad som skulle komma.

Alla flumm stunder med guilden, mest sånna som jag kommer ihåg [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Downade Malygos först på servern, och var hela dagen efter stöddigaste killen i stan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XBillyX:

Downade Malygos först på servern, och var hela dagen efter stöddigaste killen i stan.

Hehe, vi fick Twilight Vanquisher-ranken på servern först. Det var också najs :))

Carolinedalberg:

mest sånna som jag kommer ihåg

du har väl inte lagt av?[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Första gången jag såg TB, vilken känsla av kultur! Alltid älskat taurens. [bigcheers]

2. När jag fick catform.

3. Körde WSG för första gången.

4. Dingade 60. Drog till gurubashi arena och blev våldtagen.

5.Körde mycket bg. Warlord.

6. Outland, ring of blood. Vet inte varför men jag älskar ring of blood. [smile]

7. 70 arena.

8. PVP flying mount.

9. När jag o min kompis köpte ett team som hade 1050 i rating. [rolleyes][bigcheers] Extremt kul o möta gröngearat folk. f.ö körde vi upp teamet till 2.3k+

10. KARA, chess, jag har alltid gillat schack IRL så detta tilltalade mig rätt mkt. ^^

Körde mest pvp så jag fick inga speciella boss-down minnen. Körde kara bara någon gång för att jag inte hade något att göra i slutet av tbc.

Eftersom arena är fuckat atm, så har jag inga planer på att köpa wotlk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

du har väl inte lagt av?

Nej hårdisken sa upp sej mitt under mitt lvlande, han bara bli 75. Sen har det tagit 5veckor för dom jävlarna att byta en jävla hårdisk[mad] Så ja får utnyttja lite kompisar,deras datorn alltså[blush]


   
SvaraCitera