Aviseringar
Rensa alla

Bästa stället ni har haft sex på?


Ämnesstartare

Vad är det bästa stället ni haft sex på? Vill få inspiration haha


   
Citera

Jag har knullat överallt, men måste nog vara tråkig att säga att antingen soffan eller sängen är bäst att samlaga i. 


   
SvaraCitera

LillaBob:
Jag har knullat överallt, men måste nog vara tråkig att säga att antingen soffan eller sängen är bäst att samlaga i. 

bekvämast , om man få en kick osv att att nästan bli upptäckt får man ju inte den kicken i soffan eller sängen hemma. 


   
SvaraCitera

säng är bekvämast, eller typ utomhus. det är spännande!


   
SvaraCitera

Nä, beror ju på vad man gillar. Jag har till exempel haft sex öppet på en reserv-camping, stor chans att bli upptäckt. Kan ju kanske tyckas vara spännande för en del, men inte för mig.

kulturmarxisten: bekvämast , om man få en kick osv att att nästan bli upptäckt får man ju inte den kicken i soffan eller sängen hemma.


   
SvaraCitera

i min fantasi


   
SvaraCitera

På din mamma


   
SvaraCitera

LillaBob:
Jag har knullat överallt, men måste nog vara tråkig att säga att antingen soffan eller sängen är bäst att samlaga i. 

jag är också en sådan person som gillar bekvämlighet. har aldrig skämts för att vara sexuell eller naken eller någonting åt det hållet, så det hade mest varit pinsamt att andra kanske hade sett mig ha sex offentligt, inte upphetsande för att de kanske hade sett mig ha sex. mer åt, "har hon ingen hänsyn?"-hållet.


   
SvaraCitera

soffa


Rodnar


   
SvaraCitera

Vad är det för fel med att ha sex i en säng? Tycker det är bäst.

Toa gör jag aldrig om. Usch.


   
SvaraCitera

nget 


   
SvaraCitera

Ja, alltså. I en säng kan man ju rulla runt och hålla på i alla möjliga olika ställningar. Sängen är ju inte lika med tråkigt egentligen.
Liksom, många som tycker det är härligt att knulla på matsalsbordet, men jag tycker mest det är krångligt och det är ju inte så skönt att ligga på heller.
Hade sex i hallen en gång, kom hem vrålkåt och slet av kläderna på min sambo direkt, var ju awesome sex men inte speciellt bekvämt. 
Duschen är ju inte helt fel, men kan vara svårt att hitta rätt. Tycker det är sjukt avtändande om vattnet plaskar typ. Som det kan göra om man har sex bakifrån i en dusch.
Så, typ. Jag tror mer det är sexet som gör det kul/skönt/spännande, inte själva platsen. 


   
SvaraCitera