anders och måns, ursäkta röran, vi bygger om, scrubs, simpsons, futurama, varanTV, nilecity, my name is earl, that 70's show, south park, tom green show mm. kan inte välja en 🙁
house, lost och sex & the city <3
star trek
24.
OC, One tree hill, Gossip girls & Gilmore girls 🙂
24, Band of Brothers och de första säsongerna av Heroes, Lost och Prison Break, de var alla fantastiskt bra. De andra säsongerna är sämre, men fortfarande bra.
Mina favoriter är Heroes, Skins, Gossip girl, Kyle XY. 🙂
Olin94:
Scrubs
Det enda i tråden jag fann som jag klassar som bland de bättre, + Smallville. Har säkert glömt något.
It's Always Sunny In Philadelphia är tveklöst bäst
Family Guy slår nog Simpsons
Högst på listan är Scrubs
Andra är How I met your mother
Jag minns inte om jag gillar några andra sådär jättemycket
The O.C.
Sorgligt nog. Jag börjar bli lite trött på min tv-serie- och filmsmak.
Dexter, hallå? ialla fall de första två säsongerna.
Sen såklart simpsons, family guy och how I met your mother