Aviseringar
Rensa alla

Bästa vän ihop med min f.d KK. Hur skall man egentligen reagera?


Ämnesstartare

Hellu alla glada barn

Hur hade ni reagerat om er vän/bästa vän hade plötsligt blivit ihop med killen/tjejen du nyss hade känslor, och hade sex med?

För mig är detta helt, helt jävla fucking sjukt.
Det enda som finns i mina tankar varje gång jag ser dem tillsammans är att, han har sett mig naken, vi har haft sex, nu dejtar han min bästa vän, vafan händer.

Jag kanske överreagerar lite, men min mamma har alltid sagt att killar kompisarna har varit med eller haft känslor för är förbjuden frukt oavsett. Visst, känslor kan man verkligen inte styra, man kan inte bestämma vem man blir kär i osv osv, men hur hade ni reagerat? Jag har frågat några av mina andra vänner, och de tyckte det var helt sjukt, och att de hade inte accepterat det först. Men det tycker jag är fel, jag gillar inte honom nu, inte känslomässigt, men ni fattar kanske vad jag menar?

And for the record, det är knappt 1½ månad sen jag och han höll på. Just därför är detta lite creepy för mig nu. Kanske går över med tiden, förhoppningsvis.
Men jag kommer alltid bli påmind om att vi har haft sex, och nu knullar han min bästa vän. Det är helt sick.

Vill jätte gärna höra era tankar och åsikter! För jag antar att alla har olika meningar om detta 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Tror att du ångrar att du inte haffade honom när du hade chansen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christie14:

men min mamma

[tired]DIN MAMMA! Detta har inget med fucking förbjuden frukt att göra eftersom ni endast var KK.

Som kille hade jag highfivat[cool]

Saken är att du har oxå sett han naken, hur tror du han tänker. Hur hade du tänkt utan känslor[tired] Människor... Bättre att vara clown som jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh! Nu har ju du och vännen massa kul att prata om [blush][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta för kompisen. Mycket möjligt att han/hon tar riktigt illa vid senare om det kommer fram.


   
SvaraCitera

Christie14:

jag gillar inte honom nu, inte känslomässigt

Du är en egoistisk idiot. Ni var inte ens tillsammans om han bara var ditt KK och din kompis har ju tydligen känslor för honom om hon är ihop med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var glad för deras lycka bara och sluta klaga


   
SvaraCitera