Aviseringar
Rensa alla

bättre att vara lika varandra än olika?


Ämnesstartare

Har en fråga angående om förhållanden mellan kille och tjej va.. och den lyder : Är det bättre att vara varandra lika med tanke på intressemässigt och sånt.. typ likanande musiksmak , tycka om samma saker. etc. lr är det bättre att vara tvärtom? dvs motsatsen till varandra? [confused]


   
Citera

Lagom mycket likheter och skillnader är nog bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lagom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

. typ likanande musiksmak , tycka om samma saker. etc. lr är det bättre att vara tvärtom?

är hellre lik min partner än motsats. men ja "lagom" är väl bäst. tycker dock det är kul att dela intressen med den jag gillar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lAgOm Är NoG BäSThÄsT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Lagom

Videovåld:

lAgOm

hästpojken:

lagom

OF 5:

lagom

Okej . för jag har en tjej på g och hon och jag är så olika [sad]
så jag vet inte riktigt om hon är något att satsa på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

Okej . för jag har en tjej på g och hon och jag är så olika [sad]
så jag vet inte riktigt om hon är något att satsa på..

dU bÖr nOg MörDaA HeNnE mEd KniVeN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

så jag vet inte riktigt om hon är något att satsa på..

vadå bara för att ni inte gillar samma godis och samma sorts musik... är väl flera tusen faktorer till som spelar in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:

dU bÖr nOg MörDaA HeNnE mEd KniVeN

HiHi JaG sKa TäNkA På SaKeN InNaN vI SkA tRäFfas [cute]

no idea:

vadå bara för att ni inte gillar samma godis och samma sorts musik... är väl flera tusen faktorer till som spelar in.

jo det har du rätt i. Men vi brukar jämt snacka om våra olikheter och hålla på och gnälla och så om dom .. och det är inte nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad alla ska säga lagom. dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

fan vad alla ska säga lagom. dö.

kÄfTeN vI SägEr LaGom LaGomT mYckeT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man blir väl inte direkt kär i personen för dess intressen? Har ni olika intressen kan ni väl typ lära er av varandra eller något. Men jag drar med den där lagom-grejen också för det är varken bra att vara för lika eller olika. Så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

jo det har du rätt i. Men vi brukar jämt snacka om våra olikheter och hålla på och gnälla och så om dom .. och det är inte nice

försök hitta likheter då, försök använda olikheterna till något positivt istället, som normala diskussioner o acceptans ist för gnäll o tjafs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bättre att gilla varandra än att inte gilla varandra


   
SvaraCitera