Aviseringar
Rensa alla

Baggy jeans


Ämnesstartare

Jag ska ta och inhandla lite nya jeans hade jag tänkt. Jag vill ha lite baggy och hade tänkt beställa från internet, dock är det lite svårt att veta hur jeansen sitter när man inte har sett dem på någon och eftersom de flesta snygga baggy jeans egentligen är för killar och inte gjorda för tjejformer.

Så nu vill jag ha lite hjälp, släng in bilder på dig med baggy jeans (helst både framifrån och bakifrån men det är inte så viktigt). Skriv märke, inköpsställe, pris och storlek + vad du brukar ha för storlek. (bra att veta ifall man ska beställa hur de är i storlekarna)

OBS! Du behöver inte ha köpt jeansen på internet.

Jag vill bara ha bilder på tjejer, annars är det till ingen som helst hjälp för mig 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du en kompis med baggy jeans som passar dig rätt okej kan du ju mäta dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, har också tänkt på det. Tyvärr har jag inga tjejkompisar som använder baggy jeans och alla mina killkompisars + pojkvännens är alldeles för stora 🙁


   
SvaraCitera

baggyjeans är snyggt. brukar själv ha det, eftersom jag har raka höfter och platt rumpa så passar det. men uhm, vene om ja har bild. kan ta dock. men har bara ett par, och det var faktiskt tjej-jeans.[y]
köpte dom på lindex. jag har 26 i bredd och 34 i längd men det fanns större och mindre storlekar också.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta gärna en bild 🙂

Jag har ganska mycket former själv både stora höfter, rumpa och bröst. Har oftast stl. 27 (waist) på jeans. Men just pga. mina former kan det vara svårt att hitta baggy jeans som passar.


   
SvaraCitera

porrgroda:

Jag har ganska mycket former själv både stora höfter, rumpa och bröst. Har oftast stl. 27 (waist) på jeans. Men just pga. mina former kan det vara svårt att hitta baggy jeans som passar.

okej, men då kan du ju köpa killjeans isf? dom är oftast grymt snygga dem med. funderar själv på och köpa baggy jeans som igentligen är för killar. om dem finns i min storlek dvs. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl det som är problemet för mig också, storleken. Men det löser sig nog 🙂 Men jag tror faktiskt att tjejjeans sitter bättre på mig även om de är baggy just eftersom jag har så tjejiga former.

Men jag får väl helt enkelt pallra mig runt i stan och prova lite. Har börjat ge upp hoppet om att kunna beställa från internet. x(


   
SvaraCitera

porrgroda:

OBS! Du behöver inte ha köpt jeansen på internet.

från vilket land köper du?, lyder företaget under konsumentköpslagen så har du rätt att få prova jeansen o skicka tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köper från lite olika länder, oftast Sverige. Och jo, jag vet, men det känns så komplicerat (A)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp ett par vanliga killjeans bara ?


   
SvaraCitera

porrgroda:

Det är väl det som är problemet för mig också, storleken. Men det löser sig nog 🙂 Men jag tror faktiskt att tjejjeans sitter bättre på mig även om de är baggy just eftersom jag har så tjejiga former.

mjo det är sant, och killjeans vore bra för mig som har en ganska så pojkaktig kropp. men jag tror säkert att det finns tjej-jeans som du kan hitta någonstans, som sagt. ja hittade ju mina på lindex och dom hade ju alla möjliga storlekar. så det är bara och leta 🙂

porrgroda:

Har börjat ge upp hoppet om att kunna beställa från internet. x(

mm, samma här [n] det är så svårt och hitta baggyjeans också. speciellt om dom ska vara för tjejer. men det finns ju, även om det kanske inte är så vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå ut på stan och prova lite olika modeller så får du dig en uppfattning om storleken.


   
SvaraCitera

Köp ett par killjeans, alla är typ baggy.

Det är därför jag använder tjejjeans [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera