Aviseringar
Rensa alla

Bajs löner


Ämnesstartare

Nu har jag fått ut fel lön [cry] och mitt jobb har gått i konkurs. Så nu måste jag sitta och ringa lönegarantibajsenheten för att få rätt. Jag orkar inteeeeeeeeeeeeee blir galen kan inte allting någon gång flyta på sådär lätt allting blir korrekt osvosv


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

aw, jobbigt. Men gör't bara, ju längre du väntar desto jobbigare blir det. [sad][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

aw, jobbigt. Men gör't bara, ju längre du väntar desto jobbigare blir det. [sad][smile]

De kommer säkert inte ens tro mig [sad] antagligen är det mina chefer som lagt in fel i datorn och så.. ååhh

men ja det är sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förresten är det rätt att man drar skatt på semesterersättningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aja det löser saj D:

fett pinsamt dock jag ringer inte så mycket så jag bara tog det senaste 08 numret i min samtalslista när jag skulle ringa till lönegarantienheten så svarar en tjej och jag ba mumlar på och hon ba "va? du har kommit till synoptik" D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ba "va? du har kommit till synoptik" D:

Hahahaha bara säga att du ser lite dåligt så du slagit fel nr. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Förresten är det rätt att man drar skatt på semesterersättningen?

jao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Nu har jag fått ut fel lön [cry] och mitt jobb har gått i konkurs. Så nu måste jag sitta och ringa lönegarantibajsenheten för att få rätt. Jag orkar inteeeeeeeeeeeeee blir galen kan inte allting någon gång flyta på sådär lätt allting blir korrekt osvosv

jobba som hoe istället, pengar direkt i handen du jobbar bara natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Hahahaha bara säga att du ser lite dåligt så du slagit fel nr. [wink]

ah eller hur [bigsmile] eller ba e flummidum

Budolicious:

jao

oki doki

namensermanpo:

jobba som hoe istället, pengar direkt i handen du jobbar bara natt.

du kan jobba som hoe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du kan jobba som hoe

herregud vad defensiv, här försöker man hjälpa och du svarar såhär? Vafan är världen påväg? Dagens ungdomar alltså, gud hjälp oss alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket för lite fick du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Hur mycket för lite fick du?

Ingen stor summa. 1099 för lite, och det blir ju inte så mycket efter skatt. Men ändå. De hade gett mig lite mer på månaden innan så kanske gå miste om 500 eller något. MEN ÄNDÅ.

namensermanpo:

herregud vad defensiv, här försöker man hjälpa och du svarar såhär? Vafan är världen påväg? Dagens ungdomar alltså, gud hjälp oss alla.

Ditt drömjobb är dessvärre inte mitt drömjobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ingen stor summa. 1099 för lite, och det blir ju inte så mycket efter skatt. Men ändå. De hade gett mig lite mer på månaden innan så kanske gå miste om 500 eller något. MEN ÄNDÅ.

Ja asså, man ska ju ha sina pengar... 500 e fan mycket mat [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Ja asså, man ska ju ha sina pengar... 500 e fan mycket mat [no-no]

mycket godiz [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mycket godiz

[bigsmile]


   
SvaraCitera