Aviseringar
Rensa alla

bajs också


Strumpish:

ör jag är blyg, känns pirr i magen hela tiden när ja e med han och de känns som allt man säger låter knas

om han tyckte det hade han inte varit med dig osv.


   
SvaraCitera

Olle och Lena som varit gifta i 45 kunde väl antagligen inte bajsa inför varandra eller erkänna pinsamma rädslor i början heller. Det tar tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Olle och Lena som varit gifta i 45 kunde väl antagligen inte bajsa inför varandra eller erkänna pinsamma rädslor i början heller. Det tar tid.

hahahahahahahahhahahahahhahaha nej du har rätt[blush] ska skärpa mig..


   
SvaraCitera

du... även den mest sociala kan bli blyg och cp inför någon den är kär. lr ba allmänt få hjärnsläpp inför någon som man inte ens är kär i. vad jag märkt beror det mycket på den andra personen också! är denne awkward så blir man själv lite awkward [badgrin]

men fråga om han vill hitta på något, typ baka bullar, spela spel eller åka skridskor, så kommer ni kunna ha något att prata om utan att ni måste komma på samtalsämnen. kommer oftast automatiskt i alla fall. :>


   
SvaraCitera

isola:

Olle och Lena som varit gifta i 45 kunde väl antagligen inte bajsa inför varandra

brukar du bajsa inför människor du varit tillsammans med länge...? [sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

brukar du bajsa inför människor du varit tillsammans med länge...? [sad]

ja då är man inne i min förtroendecirkel liksom [blush]


   
SvaraCitera

isola:

ja då är man inne i min förtroendecirkel liksom

[sad]


   
SvaraCitera

Det ska pirra i magen och vara lite jobbigt. Jobbigt, fast fint på samma gång! Annars är man inte kär på riktigt!

Kör hårt ba!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

även den mest sociala kan bli blyg och cp inför någon den är kär

mjo, sant. om man tar den tid det tar att lärs känna mig, så är jag en jätte rolig och gosig tjej, jag vet det[blush]
men hoppas bara han inte tröttnar på att jag blir lite konstig då och då, för det är ju bara för jag tycker om honom[blush] blir kanske så för alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja då är man inne i min förtroendecirkel liksom

samma för mig[blush]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Om du inte tar tag i det nu så kommer du att ångra dig i flera år om du har otur, Jag är 25 år och är fortfarande lite smått irriterad på mig själv för att jag var för blyg för att prata med tjejen som jag var kär i när jag gick i sjuan till nian, Jag visste att hon gillade mig för hon kollade på mig hela tiden men jag fick aldrig riktigt mod till att försöka få ihop det med henne.. Har henne på Facebook och hon är precis lika fin nu som när hon gick i skolan men hon har nu ett förhållande så det är kört, vet inte om det hade funkat mellan oss men det fick jag ju aldrig reda på ^^

Gör inte samma misstag som mig [wink]


   
SvaraCitera

Olycklig:

. Har henne på Facebook och hon är precis lika fin nu som när hon gick i skolan men hon har nu ett förhållande så det är kört,

det är nu det är tajm att sabotera emellan dem [badgrin]


   
SvaraCitera

süpplü:

[blush]


   
SvaraCitera