Aviseringar
Rensa alla

Bajs - vi som tänder på det


Ämnesstartare

Att tända på bajs och att njuta av att bajsa på sin partner är något som man inte direkt skyltar med i dagens samhälle. Hur lägger man ens fram till sin partner att ens högsta önskan är att få stå gränsle över hennes ansikte och bajsa på henne ?

Jag har ändå sen jag varit 12 älskat bajs, men har aldrig vågat berätta det för någon. Tanken att någon skulle berätta det för alla mina vänner är det som avskräcker mig.

Jag drömmer om att jag och min partner båda bajsar på oss i sängen och sen ligger och rullar runt i det, sen börjar vi massera och slicka våra bajsiga kroppar. Vi har sen helt vanligt sex i den nerbajsade sängen. Jag drömmer även om att få bajsa på min tjej, helst över hennes bröst eller i hennes mun, när jag har bajsat klart ska hon bli ledsen över att det inte finns mer och därför bajsa själv och gärna smeta in sin kropp i det.

Jag antar att det här låter helt jävla sjukt för dom flesta, men vafan ska jag göra :S ja tänker liksom på det hela tiden.

Jag vill berätta det för min tjej men vet inte hur .. jag kan nog med 99% säkerhet säga att hon inte kommer ställa upp på det, men det skulle vara väldigt skönt om hon visste sanningen.


   
Citera

[sad]


   
SvaraCitera

Skriv ett anonymt brev till din tjej


   
SvaraCitera

Det har redan gjorts ett bajstroll för länge sedan. Kom med något nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Det har redan gjorts ett bajstroll för länge sedan. Kom med något nytt.

Jag trollar inte, men är inte förvånad över att du misstänker det.

Hur skulle jag lagt fram detta för att bli trodd hade du tänkt ? Googla lite om bajssex så inser du hur stort det är och kanske tror mig.


   
SvaraCitera

4chan:

Hur skulle jag lagt fram detta för att bli trodd hade du tänkt ?

Spela in ett youtubeklipp där du smetar in dig själv med en bajskorv och äter av den. Ha samtidigt en lapp fasttejpad på dig där det står "4chan" så att vi vet att det verkligen är du.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Spela in ett youtubeklipp där du smetar in dig själv med en bajskorv och äter av den. Ha samtidigt en lapp fasttejpad på dig där det står "4chan"

Det kan du garanterat hitta bara du letar xD


   
SvaraCitera

Tickstart:

Det kan du garanterat hitta bara du letar xD

Tvivlar starkt, men för att göra det ännu mer unikt kan han skriva "4chan-UM"


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

"Cool story, bro is the ultimate shut down down to faggotry, obvious trolling, and tl;dr infecting the internets, to which there is no response. It simultaneously acknowledges the given failure, shows moderate approval, and conveys the fact that nobody cares. Some believe that the meme originated from /v/, while others believe that it originated from the YouTube Poop forums, however nobody cares about that either."


   
SvaraCitera

är det bara jag som runkar till den här tråden?[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

är det bara jag som runkar till den här tråden?[blush]

Ja, det är bara du. Vill du prata med en psykolog om det?


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Ja, det är bara du. Vill du prata med en psykolog om det?

Nä, fick min starkaste orgasm någonsin tack vare den här tråden[blush]


   
SvaraCitera

Vidrigt
Avtändande
Och
Trolligt.


   
SvaraCitera

kebu12:

är det bara jag som runkar till den här tråden?

Nämn nånting du har aldrig runkat till?


   
SvaraCitera