Aviseringar
Rensa alla

Bajsande/fisande och relation


Ämnesstartare

http://baws.se/kvinnor-skams-for-att-ga-pa-toaletten-i-en-ny-relation/

(taggarna funkade ej obs)

I början av alt tre och fyra ska det vara ett "d" men det förstår ni nog.


   
Citera
Ämnesstartare

isola: Jadå, vi kan/kunde fisa helt ogenerat framför varandra också (kille)

Inte "helt ogenererat", men det är ju knappast en sak att hänga upp sig vid. Släpps det ut lite gas så gör det. Kunde förstås inte se in i hennes hjärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden åsyftar parrelationer men det är väl underförstått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Har aldrig haft partner men jag tror inte att jag skulle kunna det (kille)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller jag vet inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att sätta sig in i det.. 

men klarar ju av att bajsa högt och tydligt på kundtoaletter och så när det står massa folk utanför och väntar på sin tur iaf Rodnar


   
SvaraCitera
mynona

det är väl klart att man kan och det finns ingen anledning att skämmas, men kan man dölja det utan några besvär är det väl bara bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: det är väl klart att man kan och det finns ingen anledning

jo det är ju lätt säga så men så funkar det ju inte. vi är ju tränade att se sådant som fult och oattraktivt.


   
SvaraCitera
mynona

isola: jo det är ju lätt säga så men så funkar det ju inte. vi är ju tränade att se sådant som fult och oattraktivt.

det är oattraktivt, och just därför ser jag inget fel i att undvika det om det går, det är ju inte särskilt svårt att lägga papper i toalettstolen. men att det är oattraktivt och att man döljer det pga det betyder ju inte att man behöver skämmas för det, eller att det är omöjligt att göra. jag undviker det eftersom det inte är särskilt svårt och jag trivs bättre så, men skäms inte.


   
SvaraCitera

satte nej då jag först efter ca 3 mån kunde bajsa, då med jättehögt ljud på tvn och partnern i andra änden av lägenheten


   
SvaraCitera

och vill fortfarande inte fisa/ge ifrån mig toalettljud. kissljud går ok


   
SvaraCitera
reben

öhh kan inte ens kissa om ngn e utanför dörren skapar stora problem. kan ej va i ett toalettbås absolut ej utomhus. kan knappt säga "behöver gå på toaletten" om de är ngn jag gillar LoL


   
SvaraCitera
penja

annat svar: kan gå på toa och göra nr 2 trots att min partner är inom hörhåll. Men, föredrar att försöka att inte låta så mycket. Brukar dock inte ha vattenkranen på osv. Man ska vara miljövänlig har jag hört. 

A

Skulle nån av oss råka fisa eller så är det nog ingen fara. Men det är inget vi brukar syssla med så mycket.


   
SvaraCitera
Jeay_L

isola: Jadå, vi kan/kunde fisa helt ogenerat framför varandra också (tjej)6.3%

Tryckte dock på fel! Men ja hade varit lite jobbigt att bo ihop annars, men i början var det jobbigare, speciellt eftersom han bodde i en minimal 1:a så inget man gjorde var direkt lätt att missa, men gick över rätt fort i och med att jag ofta var där veckor i sträck!

Tror däremot jag under snart 2,5 år varit lätträknade gånger på toa överhuvudtaget även bara kissat hos hans mamma, tror de ryms på 1 hand och vi är där rätt ofta 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag å min partner brukade släppa fisar i varandras ansikte ... det var som en plågsam lek där vi var ute efter en stinkig hämd ...


   
SvaraCitera