Aviseringar
Rensa alla

Bajskorv.


Ämnesstartare

S3ON: Hur många gick du om? Hur många år yngre än dig är de du går med? (sry, e för trött för att räkna simple matte i huvudet)

Hm, minns knappt. Haha lugnt, kan räkna. De jag går med nu är 95or tror jag. Jag har gått om 3 år alltså. 

reben: praktiken i gymnasiet var den bästa tiden i mitt liv. hade velat vara där för all tid.

Nice. Önskar det var så hos mig. 
Hade Sverige varit USA hade jag förmodligen inhandlat ett vapen och lekt pang pang med idioterna på min praktikplats för att sedan säga adjöken till världen jag med. Typ så känns det där, varje dag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choords: ännu värre om man är skoltrött  har plugg hela tiden

Ja det gör inte saken bättre alls  🙁 Jag med. Pluggat hela lovet typ och ändå inte gjort klart särskilt mycket. Sen har jag megaångest och panik inför studenten. Jobbig nu 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Ja det gör inte saken bättre alls  🙁 Jag med. Pluggat hela lovet typ och ändå inte gjort klart särskilt mycket. Sen har jag megaångest och panik inför studenten. Jobbig nu 🙁

Det är inte mycket kvar nu ju, du har 1 år kvar medan jag har 3. Lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choords: Det är inte mycket kvar nu ju, du har 1 år kvar medan jag har 3. Lycka till

Nej! Därför jag panikar, livrädd för vad som sker efter.
Tack. Gott för dig (tycker jag,) du kanske längtar?


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman:

Nice. Önskar det var så hos mig. 
Hade Sverige varit USA hade jag förmodligen inhandlat ett vapen och lekt pang pang med idioterna på min praktikplats för att sedan säga adjöken till världen jag med. Typ så känns det där, varje dag. 

trams var praktiserar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Nej! Därför jag panikar, livrädd för vad som sker efter.
Tack. Gott för dig (tycker jag,) du kanske längtar?

Samma här, oroar mig också för min framtid. Ja, jag längtar som fan!! Är så trött på skolan. Jag vill hellre ut och jobba och resa utomlands


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: trams var praktiserar du

Dalabergs mötesplats och det är banne mig inte trams! Det är ett hemskt ställe med hemska människor.

choords: Samma här, oroar mig också för min framtid. Ja, jag längtar som fan!! Är så trött på skolan. Jag vill hellre ut och jobba och resa utomlands

Ja så läskigt! Haha okej nice 🙂 Mm resa vore trevligt men jobba vet jag inte hur jag känner för. Beror på lite för mig. 


   
SvaraCitera
höna

passaro:
kötta som faaan och sluta med interpunktion i rubriken

Haha så störig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Dalabergs mötesplats

Bor du i Uddevalla? :p

patrick bateman: Mm resa vore trevligt men jobba vet jag inte hur jag känner för. Beror på lite för mig.

Samma här, vet inte vad jag ska jobba med men jag måste ju kunna tjäna pengar på något sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choords: Bor du i Uddevalla? :p

LÄSKIGT!
Ja Gråter bor du också här eller?

choords: Samma här, vet inte vad jag ska jobba med men jag måste ju kunna tjäna pengar på något sätt

Mm man har inte direkt mycket till val. Fast jag måste hitta nåt jag är intresserad för, pengar är inte nån direkt motivation. Hellre nåt roligt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Haha så störig

ja, det är störande ju 


   
SvaraCitera
höna

passaro:

ja, det är störande ju 

Du ääär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Ja  bor du också här eller?

Haha ja!  Vilket gymnasium studerar du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choords: Haha ja!  Vilket gymnasium studerar du på?

Haha gud vad läskigt, känns som det är ovanligt med umare här.

Går på agneberg Glad dudå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Du ääär

bajskorv


   
SvaraCitera