Aviseringar
Rensa alla

Bajsnödig i olämpliga situationer? Dela med er!


Ämnesstartare

För mig är det absolut värsta stället Villingsberg. Ni infödda värmlänningar vet säkert vad jag pratar om. Det var MINST 50 cm snö där uppe och kallt som satan.

I alla fall, vinterövning i lumpen, tälta i skogen, åla och krypa och frysa konstant samtidigt som man VÄGRADE skita. Anledningen var att det enda stället att göra sina behov på var en papptunna. Jag vägrade tills den ödesdigra natten när det fan inte gick längre. Jag vaknade mitt i natten, inte för att det var kallt utan för att det tryckte på. Alla sov utom eldposten som tittade på mig med en blick fylld av medlidande, han insåg vad som stundande för mig. Jag ryckte åt mig en toarulle och kasade mig fram genom snön på värsta Ramo-manér fram till målet som för dagen stod lite pittoreskt under en gran.

För er som inte har varit så extremt skitnödiga dag in, dag ut att ni till slut får känslan av att det är en födsel det handlar om istället för nummer två och det enda som till slut tillvaron kretsar runt, ni kan känna er lyckligt lottade. När det dessutom är ett helt kompani som lever på samma sätt så förstår ni hur stort en patron ur a.k.a. skogsskitning kan vara.

Men som sagt, till slut fick det bära eller brista. Ut till papptunnan, hela tiden med tanken att man INTE fick luta för mycket bakåt och därefter, paradiset! Att till slut kunna känna sig som en normal människa igen. Just då kändes det som att livet inte kunde bli bättre. Och bättre blev det på morgonen efter när de som INTE skitit på över en vecka såg mitt nöjda leende.

Var är det värsta stället du har varit bajsnödig på?


   
Citera
Ämnesstartare

Chryseus:

Var är det värsta stället du har varit bajsnödig på?

Uppe på fjällvandringen för en månad sedan [sad]
Trodde jag skulle kunna hålla mig tills på torsdag då vi skulle sova i stuga med toa o allt. Men näst sista dagen var det såklart dags att få ur sig skiten.

Vi hade precis börjat vandra med våra vandringsryggsäckar och full utrustning på när jag behövde gå och kissa. Gick en bit ifrån min grupp men inget jävla kiss kom...

Gick tillbaka och jag sa efter en liten stund att jag nog måste bajsa.
Fick en toarulle och gick en längre bit bort bakom en halvstor sten.

Drog ner regnbyxorna och understället och hukade mig, var tvungen att hålla i stenen och sedan marken för att kunna hålla balansen och tryckte på tills det till slut blev färdigt.

Första gången jag bajsat ute.
Hoppas det var den sista för det var inte alls något jag vill uppleva igen.

Pro tip: ät ej mat som sätter fart på magen om du inte har tillgång till toalett på flera dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I skogen på vägen hem från busshållplatsen[blush] .... Jag hann hem! [mad]


   
SvaraCitera

Nej men kissnödig när vi hade femkamp en gång och det finns ingen toalett eller dass där eftersom det var på en äng. Jag stod och vred mig hur länge som helst och höll på att dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Första gången jag bajsat ute.

Bajsa ute är inte så farligt. Det är mest att bajsa på en full papptunna som är vidrigt. Det gick inte att bajsa var man ville när det var 50 cm snö 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Bajsa ute är inte så farligt

jo för en som aldrig gjort det och absolut inte vill det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ när jag är på stan och det inte finns några toaletter i närheten + jag har sällan kontanter på mig
då måste jag hålla mig tills jag är hemma [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag skulle åka till Stockholm i vintras för att träffa några kompisar. Hade varit hård i magen i några dagar innan dess, så var skitnödig i stort sett hela tågresan upp och även när jag kom fram. Först senare på kvällen, efter att jag hade ätit en stor pizza lyckades jag skita. Och då satt jag säkert i runt 15-20 min på toa, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men urk
gillar inte att bajsa med publik, thats all


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

gillar inte att bajsa med publik, thats all


   
SvaraCitera