Aviseringar
Rensa alla

bakfull på en onsdag, två random frågor


Ämnesstartare

Leijonsparf:

men typ gråta, ja. och lyssna på hästpojken. det är det jag brukar göra.

fan, underaökningar. låter seriöst. ska testa. faller lätt för påståenden utan källhänvisningar på bakfyllan.

bättra att be om en källa/lita på mig än att vara otrevlig

länk 1

länk 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och lär dig gilla hästpojken, vi ska uppfostra våra barn med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

bättra att be om en källa/lita på mig än att vara otrevlig

länk 1

länk 2

jag var seriös, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag var seriös, dock.

mm och jag e kukoxos mamma 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

mm och jag e kukoxos mamma 

men så tror du inte på mig. det är min största svaghet. är mottaglig för ej källhänvisade påståenden på bakfyllan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

men så tror du inte på mig. det är min största svaghet. är mottaglig för ej källhänvisade påståenden på bakfyllan.

ok låter mkt roligt att vara d 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

ok låter mkt roligt att vara d 

nej. det är förjävligt. men jag kan inte tänka bort det heller. ligger här i soffan och tänker att sprite skulle hjälpa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nej. det är förjävligt. men jag kan inte tänka bort det heller. ligger här i soffan och tänker att sprite skulle hjälpa mig.

ja så går d när man super

minns inte sist jag var bakis, händer mkt sällan fast oftare det senaste halvåret ändå fast d varit få ggr

börjar bli gammal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

ja så går d när man super

minns inte sist jag var bakis, händer mkt sällan fast oftare det senaste halvåret ändå fast d varit få ggr

börjar bli gammal

min minderåriga flickvän hävdar att det är tvärtom, att man blir mer bakfull när man blir gammal. insisterar hårt på att jag bara är full oftare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Super inte på julafton så lär supa på juldagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

min minderåriga flickvän hävdar att det är tvärtom, att man blir mer bakfull när man blir gammal. insisterar hårt på att jag bara är full oftare.

tror henne. dricker mindre än jag gjorde när jag var femton och då mådde jag alltid bra efteråt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

tror henne. dricker mindre än jag gjorde när jag var femton och då mådde jag alltid bra efteråt 

äsch. hon hittar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

äsch. hon hittar på.

"ja"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

"ja"

nu lyssnar jag på masquer. det är inte heller bra för bakfylla, märker jag. 


   
SvaraCitera
reben

Leijonsparf: min bror hävdar att juldagen är en stor supardag, men de enda minnen av juldagen jag har är ångest och bakfylla. är det jag eller han som har rätt i frågan? är det en supardag som jag helt sonika missat?

ja supardag

Leijonsparf: bonusfråga: hur gör jag för att skrämma bort en bakfylla effektivt om jag inte kan sova mig genom den? har testat mackor och vatten, ska gå in på salt snart. men jag lider verkligen, det borde finnas något annat sätt.

pizza ???


   
SvaraCitera