Aviseringar
Rensa alla

Bakifrån


Bakomflötet93:

hon skulle vara van för framtiden

hahahaha! går inte vara seriös tack vare det dära, låter ju skit dumt


   
SvaraCitera

Fingerprints:

kommer inte kunna hålla mig seriös.

[rolleyes][bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

hahahaha! går inte vara seriös tack vare det dära, låter ju skit dumt

Ja men vafan! Hade inte helt koll på att det inte spelar ngn roll om hon var oskuld utan bara att hon är avslappnad som gäller. Hon ville iaf att hela skulle in för anledning jag skrev iaf ( kanske dumt formulerat haha)


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

Hade inte helt koll på att det inte spelar ngn roll om hon var oskuld utan bara att hon är avslappnad som gäller.

inte det jag syftade på, de lät dumt bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

inte det jag syftade på, de lät dumt bara

Det har du rätt i men visste inte hur jag skulle skriva det


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

Vår längdskilland (kroppen)

Ett tips är ju att låta henne rida dig när du ligger på rygg, då får hon mer kontroll vilket kanske gör att det blir lättare för henne att slappna av, och skillnaden i längd känns inte lika stor heller.


   
SvaraCitera

isola:

Hon ska ju inte ha ont alls. Ha längre förspel och se till att hon är avslappnad innan du kommer in.

Det spelar ju ingen roll hur långt förspelet är om man inte kan slappna av. Och om man aldrig försöker kommer ju man inte lära sig slappna av heller.

Nu menar jag inte att man ska ha ont som ett as när man ligger men du ser det ju som att vänja sig när det i själva verket kanske är att lära sig.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det spelar ju ingen roll hur långt förspelet är om man inte kan slappna av. Och om man aldrig försöker kommer ju man inte lära sig slappna av heller.

Längre förspel får henne antagligen att slappna av än om de kör pang på.

Dan_the_ironman:

n du ser det ju som att vänja sig när det i själva verket kanske är att lära sig.

Fast det ska inte göra ont, det finns ingenting att "lära" sig där. Är du inte tillräckligt våt eller avslappnad så gör det ont, oavsett hur erfaren du är.
Sen att det såklart kan känns konstigt och ovant att ha någon så nära inpå sig, och i sig, är ju en annan sak.


   
SvaraCitera

Du kanske kan sätta upp ena benet i sådan där "fria"-position (haha lol...) så att du "når" in bättre? Eller så kan hon ha benen mer isär. GLIDMEDEL!


   
SvaraCitera

isola:

Längre förspel får henne antagligen att slappna av än om de kör pang på.

Det spelar fortfarande ingen roll hur jävla våt man är om man spänner sig.

isola:

Fast det ska inte göra ont, det finns ingenting att "lära" sig där. Är du inte tillräckligt våt eller avslappnad så gör det ont, oavsett hur erfaren du är.

Och hur ska man kunna slappna av om man inte lär sig det? Om man nu är rädd för penetration och spänner sig för det eller helt enkelt inte har kontroll på muskulaturen så är det klart att man kan försöka lite lätt om båda vill det. Ditt sätt att resonera säger ju mer eller mindre att allt löser sig med förspel men tro det eller ej alla är inte likadana.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det spelar fortfarande ingen roll hur jävla våt man är om man spänner sig.

han sa ingenting om huruvida hon spände sig eller inte, utan det var jag samt att hon måste slappna av. Är man tillräckligt upphetsad är det oftast lättare att slappna av där också.

Dan_the_ironman:

Och hur ska man kunna slappna av om man inte lär sig det?

Själva avslappningen? det är ju ingenting att lära sig utan ngt man känner.

Dan_the_ironman:

Ditt sätt att resonera säger ju mer eller mindre att allt löser sig med förspel men tro det eller ej alla är inte likadana.

det är det vanligaste problemet, att anta att hon har vestibulit lr dyl problem är ju rätt extremt.


   
SvaraCitera

isola:

det är det vanligaste problemet, att anta att hon har vestibulit lr dyl problem är ju rätt extremt.

Det har jag inte sagt att hon har heller.

isola:

Själva avslappningen? det är ju ingenting att lära sig utan ngt man känner.

Hur kommer det sig då att många spänner sig såpass att de inte kan ligga när de ska debutera då?

isola:

Är man tillräckligt upphetsad är det oftast lättare att slappna av där också.

Ibland räcker inte det. Nu tycker jag du borde sluta vara en sådan knullnazist och förstå att alla inte är likadana [no-no]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Hur kommer det sig då att många spänner sig såpass att de inte kan ligga när de ska debutera då?

Pga nervositet. Och där kan längre förspel hjälpa till.

Dan_the_ironman:

Ibland räcker inte det. Nu tycker jag du borde sluta vara en sådan knullnazist och förstå att alla inte är likadana [no-no]

Har väl inte påstått att det alltid räcker heller[no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Pga nervositet. Och där kan längre förspel hjälpa till.

Men herregud för i helvete människa läser du ens vad jag skriver?

isola:

Har väl inte påstått att det alltid räcker heller

Nej för man ska bara bli jättekåt och jättevåt så löser sig alla problem?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Nej för man ska bara bli jättekåt och jättevåt så löser sig alla problem?

T

Om man inte har några andra problem så underlättar det sexet enormt, ja.

Dan_the_ironman:

Men herregud för i helvete människa läser du ens vad jag skriver?

Detsamma? Känns som en jättekonstig diskussion att ha med någon som aldrig upplevt någon form utav sex med ett kvinnligt underliv som eget organ.


   
SvaraCitera