Aviseringar
Rensa alla

Bakis utan alkohol


Ämnesstartare

De senaste morgornarna när jag vaknat har jag känt mig fruktansvärt bakfull trots att jag inte intagit någon alkohol dagen innan. Har haft huvudvärk och mått så illa så att jag har kräkts när jag har försökt peta i mig frukost eller druckit vatten. I förrgår höll detta i sig fram till 15tiden på dagen när jag hade stigit upp kl 9!! Men sen gick det över. Idag gick det över efter ca 2 timmar, men sen har jag mått lite små illa och känt mig skakis till och från under dagen...
Vad i hela världen kan detta bero på? Jag äter p piller och har haft mens rätt nyligen så risken är ytterst minimal att jag skulle vara gravid...

Ja, jag vet att om jag vill ha en seriös diagnos så bör jag uppsöka läkare, men jag känner inte att det gått tillräckligt långt ännu...


   
Citera
Ämnesetiketter

Jheidmark:

morgornarna

[blush]


   
SvaraCitera

one does not simply wake up in the morgorn


   
SvaraCitera

Fråga sjuksyster [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jheidmark:

morgornarna

Hahaha, funderade länge på vad det hette men kom inte fram till något bättre än morgornarna....

Klas98:

Fråga sjuksyster

Mjo, om jag haft någon i närheten så.. 😛


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
sincan

Sjukdom, vitaminbrist?[sad]
Mornar är ett jävla helvete[mad]


   
SvaraCitera

vätskebrist?


   
SvaraCitera

låter som graviditet, skumt. ring 1177!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Sjukdom, vitaminbrist?
Mornar är ett jävla helvete

Har också funderat på vitaminbrist, men äter rätt mycket grönsaker, kött, ägg och mejeriprodukter, det borde räcka tycker jag...

Fingerprints:

vätskebrist?

Det har jag inte övervägt... men nu när du säger det så har jag bara kissat 2ggr sen jag vaknade vid 7 imorse, så kanske kan vara det då.. Får försöka hinka i mig mer vatten, men jag tycker att jag dricker rätt mycket vatten ändå.. Men är ju värt ett försök 🙂

stereo total:

låter som graviditet, skumt. ring 1177!!

Men jag tror inte att det är det..


   
SvaraCitera

Jheidmark:

Det har jag inte övervägt... men nu när du säger det så har jag bara kissat 2ggr sen jag vaknade vid 7 imorse, så kanske kan vara det då.. Får försöka hinka i mig mer vatten, men jag tycker att jag dricker rätt mycket vatten ändå.. Men är ju värt ett försök :

om du bara har kissat två gånger så har du nog inte druckit tillräckligt. man mår som man gör när man är bakis pga att alkholen har stulit all vätska


   
SvaraCitera

Jheidmark:

Men jag tror inte att det är det..

men ring 1177!


   
SvaraCitera

Eftersom det är rätt kraftiga graviditetssymptom, ta ett test. Så vet du.


   
SvaraCitera

Låter som någon migrän. Uppsök läkare.


   
SvaraCitera

Testa bajsa lite se om det släpper.


   
SvaraCitera