Aviseringar
Rensa alla

Bakistabletter?


Ämnesstartare

Att vara bakis är ingen höjdare direkt, hatar att spy bland annat och undrar nu om någon av er har testat nått effektivt bakispiller ? är i desperat behov! Svara seriöst tack! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Ett tips är ju att dricka mindre, eller helt enkelt inte dricka alls. Slående logik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till teknikmagasinnet dom har bakistablaetter, funkar bra om man tar 1-2


   
SvaraCitera

Har hört att de inte fungerar så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vätskeersättning brus-tabletter/-pulver brukar vara bra, levde på sånt en vecka på Rhodos. Finns på apotek och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju en del piller som ska vara bakispiller.

Tror inte de funkar då:

bakfylla inte bara är pga av vätskebrist och vissa vitaminbrister/salt.

Utan för att du sover sämre, alltså djupsömn när du druckit.

Levern koncentrerar sig på att rena kroppen från alkoholen vilket gör att ditt upptag av andra näringsämnen ändå begränsas dagen efter.

Så nja tror inte det funkar, drick mindre om du inte vill bli bakis är nog min slutsats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vätskeersättning brus-tabletter/-pulver brukar vara bra, levde på sånt en vecka på Rhodos. Finns på apotek och sånt.

Så det funkade bra på dej ? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakispiller är för PUSSIES!!!
Om man blir bakis av att dricka så tar man det med rak rygg och utan att klaga! [mad]


   
SvaraCitera

saromosh:

Vätskeersättning brus-tabletter/-pulver brukar vara bra, levde på sånt en vecka på Rhodos. Finns på apotek och sånt.

resorb käkar jag ibland.. funkar väl.. är ingen sån som brukar lida av riktig bakfylla men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Bakispiller är för PUSSIES!!!
Om man blir bakis av att dricka så tar man det med rak rygg och utan att klaga!

Men , alla är inte lika tuffa som du..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumgummiboll:

Men , alla är inte lika tuffa som du..

Men bakis hör till! Det är den positiva sidan av drickandet...
Jag är inte tuff, jag har bara tur, jag blir väldigt sällan bakis och då bara pyttelite.
Men antibakispiller är fusk!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tar alltid 2st bakis brustabletter från teknikmagasinet efter att jag festat/druckit alkohol. Och för mig hjälper det jätte mycket! Annars mår jag oftast väldigt dåligt och spyr till och med ibland på morgonen (och nej jag dricker inte särskilt mycket jag är bara extremt känslig). Men när jag tar bakis så mår jag faktiskt ok! 🙂
Bakis på teknikmagasinet är samma sak som vätskeersättningen resorb på apoteket. Fast bakis är godare! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh de e bara å va bakis då :p


   
SvaraCitera