Aviseringar
Rensa alla

Balklänning


Ämnesstartare

Om man vill sy sin egen balkänning, vilket tyg är lämpligast att använda sig av då?

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

jeans


   
SvaraCitera

otyg


   
SvaraCitera
lusah

MissB:

Om man vill sy sin egen balkänning, vilket tyg är lämpligast att använda sig av då?

Jag skulle gärna se fler tjejer sy klänningar i lack... Riktigt praktiskt och SNYGGT!! Finns ju massa färger att välja på oxo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satine, silke.


   
SvaraCitera

fiskenät har jag hört ska vara bra [y]


   
SvaraCitera
lusah

saromosh:

Satine, silke.

Kanske inte helt lätta materal för sy-det-självaren, sånt är väl jättedyrt dessutom??

Neeeowyn:

fiskenät har jag hört ska vara bra [y]

*asg* Yeah right! Värsta kasslern alltså!! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lusah:

Kanske inte helt lätta materal för sy-det-självaren, sånt är väl jättedyrt dessutom??

Är det en balklänning är det en balklänning, inte vidare snyggt med bomull eller viskos.

Jag syr själv, och jag tänker använda något av dem iaf.


   
SvaraCitera
lusah

saromosh:

Är det en balklänning är det en balklänning, inte vidare snyggt med bomull eller viskos.

DET håller jag helt med om... Lack är ju typ så långt från bomull man kan komma! 🙂

saromosh:

Jag syr själv, och jag tänker använda något av dem iaf.

Jag säger bara GO GO GO!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lusah:

Lack är ju typ så långt från bomull man kan komma! 🙂

Ja fast kanske en aning för långt bort.


   
SvaraCitera
lusah

saromosh:

Ja fast kanske en aning för långt bort.

Really? Jag antar att du inte är helt frälst i de blanka och lite plastiga materialen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lusah:

Really? Jag antar att du inte är helt frälst i de blanka och lite plastiga materialen?

Buhu neeej. Eller jag är en sån där modeslav så skulle de hamna på catwalken i Paris skulle jag förmodligen bli det.


   
SvaraCitera
lusah

saromosh:

Eller jag är en sån där modeslav så skulle de hamna på catwalken i Paris skulle jag förmodligen bli det.

Det finns nog många som tänker så, du är definitivt inte ensam... Även om jag tycker att det kan vara lite "tråkigt" så skulle ju inte de mer udda kläderna sticka ut lika mycket om alla hade dem. Hur udda skulle de bli då lixom? 🙂


   
SvaraCitera
lusah

Är det nån som sett balklänningar eller liknande i lack som går att få tag på i Sverige förresten? Verkar inte finnas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flis


   
SvaraCitera