Aviseringar
Rensa alla

Balklänning


Ämnesstartare

Dags för bal då för alla nior 😀 Och kanske några andra, jag vet inte. Själv är jag desperat efter en balklänning. Några tips?


   
Citera
Ämnesetiketter

Sopkasse med armhål i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Sopkasse med armhål i.

Humor

Seriösa förslag?


   
SvaraCitera

skare va' en chiq modell eller?


   
SvaraCitera
time
 time

chiq:

Seriösa förslag?

Men, vad gillar du för sorts klänningar då? Färg, form, modell? Vi kan ju inte tala om för dig vad du ska tycka om.

Mitt bästa tips: Sy en själv, eller rita det du vill ha och be någon kunnig sy upp en åt dig. Då får du inte bara exakt det du vill ha utan är också unik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

skare va' en chiq modell eller?

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men, vad gillar du för sorts klänningar då? Färg, form, modell? Vi kan ju inte tala om för dig vad du ska tycka om.

Mitt bästa tips: Sy en själv, eller rita det du vill ha och be någon kunnig sy upp en åt dig. Då får du inte bara exakt det du vill ha utan är också unik.

Åh en seriös [love]
Jag vill att den ska vara lång och färgglad! Alltså inte svart eller vit... typ blå, aprikos eller något 🙂

Jag kan verkligen inte sy hahahah och jag känner ingen som kan sy... 🙁


   
SvaraCitera

chiq:

Jag vill att den ska vara lång och färgglad! Alltså inte svart eller vit... typ blå, aprikos eller något 🙂

Problem solved Image


   
SvaraCitera
time
 time

chiq:

Jag kan verkligen inte sy hahahah och jag känner ingen som kan sy... 🙁

Om du har en peng kan du ju gå till någon professionell och få den riktigt uppsydd där. [smile] När är balen? Har du tid på dig?

Har aldrig gått på bal så jag kan tyvärr inte tipsa dig om var man ska köpa balklänningar och sånt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Om du har en peng kan du ju gå till någon professionell och få den riktigt uppsydd där. När är balen? Har du tid på dig?

Har aldrig gått på bal så jag kan tyvärr inte tipsa dig om var man ska köpa balklänningar och sånt.

Hmm jaa det kanske jag skulle kunna göra! Den är i juni skulle jag tro 🙂 Hehe, oki!


   
SvaraCitera

Seriöst, fy fan vad gay med bal [tard]


   
SvaraCitera

Haha, varför bal i 9an? :s


   
SvaraCitera