Forumet - Ballong Fetish

Ballong Fetish

1185 0 21

Spana också in:

Ballonger är mindre än dig, dom har ingen mun vilket även betyder att dom inte kan bitas. Dom har inga händer, och kan alltså därför inte hålla i en stor vass kniv och kötta ner dig. Dom förföljer inte dig, möjligtvis om du är statiskt laddad då minus dras till plus. Men troligtvis kommer den inte attackera dig. Den har intes heller en hjärna, så den kommer inte ligga vaken på nätterna för att planera hur den på bästa sätt ska skrämma livet ur dig. Dessutom sover den inte heller, för den är endast ett ting. Ballonger är gjorda i gummi, så därför ska det inte vara några svårigheter för dig att ta en kniv/nål/annat vasst föremål och sticka hål på den. Ljudet som uppstår när ballongen smäller är inte värre än barnskrik eller brandlarm. Fortfarande rädd? [smile]

(JAAAA jag har inget liv)
monali1:

jag vill ju lära mej kontrollera smällar? hur gör man för att en ballong ska "Smälla" inte pyyysa ur och smälla så lite som möjligt?

MEN JAG FATTAR INTE VAD DITT JÄVLA PROBLEM ÄR, det är bara smälla ballonghelvetet och få det överstökat? Skit i hur du gör det och med vad för något, bara gör det![tard][chocked]