Aviseringar
Rensa alla

Ballong Fetish


Ämnesstartare

Någon som har ballong fetish eller finns det någon som kan hjälpa mej att bota min rädsla för att smälla ballonger???

tacksam för all hjälp jag kan få.

Mvh Monali


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera

Hur jävla ofta måste du vistas bland uppblåsta ballonger?[confused]


   
SvaraCitera

emery:

Hur jävla ofta måste du vistas bland uppblåsta ballonger?[confused]

Hallå? Den årliga Ronald McDonald-dagen på donken såklart!!! Ofta man missar den [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Hur jävla ofta måste du vistas bland uppblåsta ballonger?

dom uppkommer ganska ofta i vardagen på mc donalds på kalas på fester ja överallt och jag är jätte rädd för dom? kan du hjälpa mej?[wink]


   
SvaraCitera

trampade på en ballong nära poliser för två dagar sedan, de sköt skarpt :O


   
SvaraCitera

Ballonger är mindre än dig, dom har ingen mun vilket även betyder att dom inte kan bitas. Dom har inga händer, och kan alltså därför inte hålla i en stor vass kniv och kötta ner dig. Dom förföljer inte dig, möjligtvis om du är statiskt laddad då minus dras till plus. Men troligtvis kommer den inte attackera dig. Den har intes heller en hjärna, så den kommer inte ligga vaken på nätterna för att planera hur den på bästa sätt ska skrämma livet ur dig. Dessutom sover den inte heller, för den är endast ett ting. Ballonger är gjorda i gummi, så därför ska det inte vara några svårigheter för dig att ta en kniv/nål/annat vasst föremål och sticka hål på den. Ljudet som uppstår när ballongen smäller är inte värre än barnskrik eller brandlarm. Fortfarande rädd? [smile]

(JAAAA jag har inget liv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Fortfarande rädd? [smile]

ja jag är fortfarande rädd[shake] kan du inte hjälpa mej bli kvitt min rädsla?[rolleyes]


   
SvaraCitera

ingen som sett den andra tråden om exakt samma grej? [tard]


   
SvaraCitera

monali1:

kan du inte hjälpa mej bli kvitt min rädsla?[rolleyes]

Jo, det är bara tänka det jag skrev? [crazy]
För vad tror du kommer hända? Det är bara ta dig i kragen och hoppa på skiten[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

För vad tror du kommer hända? Det är bara ta dig i kragen och hoppa på skiten

det törs jag inte då smäller det och det gillar jag inte finns det inga andra sätt än att "Hoppa på skiten"?


   
SvaraCitera

monali1:

finns det inga andra sätt än att "Hoppa på skiten"?

Ta dig i kragen?[tard]


   
SvaraCitera

Btw, ballong-fetisch? Vad fan har det med rädsla för ballonger o göra? Det måste betyda att du har någon slags sexuell dragningskraft mot ballonger snarare ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Ta dig i kragen?[tard]

några bra sätt att smälla ballonger?


   
SvaraCitera

monali1:

några bra sätt att smälla ballonger?

Nål? Kniv? Sax? Hammare? Spik? Skruv? Vinkelmått? Typ?


   
SvaraCitera