Aviseringar
Rensa alla

Bambi


Ämnesstartare

Jag satt och ritade och resultatet blev något som jag tyckte såg ut som Bambi. Vad tycker du?

Bild015.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Vad tycker du?

att övning ger färdighet. Ritade du på frihand? Själv upplever jag att det är lättare att lära sig om man börjar med att rita av bilder först, för då kan man dessutom ge sig själv konstruktiv kritik efteråt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

att övning ger färdighet. Ritade du på frihand? Själv upplever jag att det är lättare att lära sig om man börjar med att rita av bilder först, för då kan man dessutom ge sig själv konstruktiv kritik efteråt...

Ja, jag ritade på frihand. Jag är ju ingen konstnär, mwn jag försökte i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Jag är ju ingen konstnär, mwn jag försökte i alla fall.

You sure did [y]
Och ja, man ser att det är ett rådjur/hjort/vad fan bambi är i den stilen. Så om det var det du siktade på...[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var det jag siktade på[rolleyes]
Tack för kommentarerna[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Det var det jag siktade på[rolleyes]

Säkert! Jag tror du försökte rita en häst! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Säkert! Jag tror du försökte rita en häst!

Haha! Nä, faktiskt inte[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Haha! Nä, faktiskt inte[wink]

[bigsmile]
Tror dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nu färglagt bilden med datorns hjälp. Medvetet gjorde jag så att färgerna skulle smälta in i pappret och därmed ser ut som att jag skulle färglagt bilden med vanliga pennor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu en gång gjorde jag missen att försöka lägga upp en bild som tar över 1 Mb....Här är ovannämnda bild i alla fall.

bambi15-5.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera