Aviseringar
Rensa alla

bananas


kook:

Haha ja men precis! Efter regn kommer solsken typ, eller nåt! Vad rörar?

Typ egentligen inte, har en ganska tråkig umgängeskrets just nu och tråkig omgivning och vill egentrligen bara ligga lite med någon

Du då?

Ja precis! När det är som värst kan det bara bli bättre vill jag tro. Det mesta är rörigt! boende, kompisrelationer och allt vad det är. Men jobbar på att lösa det så det ska nog va gjort inom några år!

Haha jobbigt läge! Det är typiskt när man väl vill det så är det inte lätt o ordna och när man inte är speciellt sugen ja då dyker alla möjligheter upp!

Njää är väl ungefär samma här. Vissa helger är kalas men vissa är jättetråk. [sad]


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja precis! När det är som värst kan det bara bli bättre vill jag tro. Det mesta är rörigt! boende, kompisrelationer och allt vad det är. Men jobbar på att lösa det så det ska nog va gjort inom några år!

Usch då, men bor du kvar där du gjorde? Hoppas på det

El Guaje:

Haha jobbigt läge! Det är typiskt när man väl vill det så är det inte lätt o ordna och när man inte är speciellt sugen ja då dyker alla möjligheter upp!

Precis!!!!!!!!!!!!! Får jaga igång folk, sen bailar dom i sista minut ändå

El Guaje:

Njää är väl ungefär samma här. Vissa helger är kalas men vissa är jättetråk.

Aw!


   
SvaraCitera

Tjena. [smile]


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

Isotop:

Tjena.

Hej!!! Tänkte faktiskt en snabbis på dig idag!


   
SvaraCitera

Men skit i't då.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

Nachac:

Men skit i't då.

kook:

haha låter som typ "jag betalar dig pengar, du ligger med mig"


   
SvaraCitera

kook:

Heej, det var längesedan!

Ja. Förlåt att jag är sämst på att höra av mig. Hur har du det?


   
SvaraCitera

kook:

Usch då, men bor du kvar där du gjorde? Hoppas på det

Neej kunde inte bo kvar där [sad] bor lite överallt just nu, det där passar mig för stunden! Men ska fixa det. Så kan man ju inte ha det. Hoppas? [blush] Såg ju aldrig dig, hoppades att man nån gång kunde träffa nån kul på stan men näää såg dig aldrig!

kook:

Precis!!!!!!!!!!!!! Får jaga igång folk, sen bailar dom i sista minut ändå

Vilka nötter. De kan ju inte va friska!


   
SvaraCitera

kook:

Hej!!! Tänkte faktiskt en snabbis på dig idag!

en snabbis. [wink][blush]


   
SvaraCitera

kook:

Nachac:

Fantastisk associationsbana.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja. Förlåt att jag är sämst på att höra av mig. Hur har du det?

Haha då är det ju samma här! Inte strålande, själv då? Bor du med stringis? Hur är allt?

El Guaje:

Neej kunde inte bo kvar där bor lite överallt just nu, det där passar mig för stunden! Men ska fixa det. Så kan man ju inte ha det. Hoppas? Såg ju aldrig dig, hoppades att man nån gång kunde träffa nån kul på stan men näää såg dig aldrig!

Attans! Inte ens samma stad? Fasen, då kommer vi ju aldrig springa in i varandra bara sådär [sad]

El Guaje:

Vilka nötter. De kan ju inte va friska!

nä, sjuka!!!

Isotop:

en snabbis.

While doing a quick one osv [blush]


   
SvaraCitera

kook:

Haha då är det ju samma här! Inte strålande, själv då? Bor du med stringis? Hur är allt?

Bor med Stringis och Ögon i en plåthink. Allt är inte så bra, även om mycket är det. Typ skolan går inte så bra. Men är kär i en person som är kär tillbaks, det är fint, mår bra av det.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Bor med Stringis och Ögon i en plåthink. Allt är inte så bra, även om mycket är det. Typ skolan går inte så bra. Men är kär i en person som är kär tillbaks, det är fint, mår bra av det.

Ååååååååååååh vad kul!!! Är det någon man känner till? Trevligt, i stugan? Du får gärna hälsa stringis från mig! [smile]


   
SvaraCitera

kook:

Ååååååååååååh vad kul!!! Är det någon man känner till? Trevligt, i stugan? Du får gärna hälsa stringis från mig! [smile]

Är en UM:are, du kanske hört talas om hen. [blush] Vi har flyttat från stugan. Bor i en lägenhet i Hjällbo nu för tiden. [love]


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Är en UM:are, du kanske hört talas om hen. Vi har flyttat från stugan. Bor i en lägenhet i Hjällbo nu för tiden.

Åh, spännande 😀 Varflör flyttade ni?

Har tappat kontakten med mina rötter, med um och alla människor känner jag nu


   
SvaraCitera