Aviseringar
Rensa alla

Bannad av Supply


Ämnesstartare

Supply bannade mig från chatten, jag förstår inte varför. Hen verkade vara på dåligt humör och bannade mig för ett din mamma-skämt.

Y u do dis? [sad]


   
Citera

hon gör det ibland[sad]


   
SvaraCitera

Hör att det har något med en sandstorm i fittan att göra [shake]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Hör att det har något med en sandstorm i fittan att göra

[bigsmile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hör att det har något med en sandstorm i fittan att göra [shake]

[love]Dold text: Varför är din man alltid inne på MSN men svarar mig aldrig, dum han är [mad]

Nintendos BFF:

hon gör det ibland[sad]

Dålig stil [n]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför är din man alltid inne på MSN men svarar mig aldrig, dum han är

Tidigare idag har det varit hockey, sen spelade han minecraft och sen tvingade jag honom att krama på mig, det beror nog det sådana saker [blush] Han var lite ledsen för att han missat dig på msn för någon dag sedan! Sen så har han ju en mac, vet ej hur tillförlitlig den hans msnsubstitut är där och hur bra det skickar notiser [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Sen så har han ju en mac, vet ej hur tillförlitlig den hans msnsubstitut är där och hur bra det skickar notiser [sad]

Dåligt =( Vilket program använder han? Jag gillade aMSN när jag kunde använda det, kan inte lägnre [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dåligt =( Vilket program använder han? Jag gillade aMSN när jag kunde använda det, kan inte lägnre

ingen aning. Men säger åt honom att skriva nu!! Fast vi kanske ska våga in oss på umchatten? Fast den verkar så skrämmande och alla där verkar läskiga och otrevliga [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast den verkar så skrämmande och alla där verkar läskiga och otrevliga [sad]

De är det, jag förstår inte alls [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

De är det, jag förstår inte alls

*vågar inte*


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Y u do dis? [sad]

Låter dåligt! Har svårt att se dig bete dig på ett sätt som får dig bannad...

Uteslutningsmetoden säger alltså att supply inte hade någon bra dag. Dåligt att det ska gå ut över dig! [mad]

Satt och tittade i chatten en stund innan jag loggade in, och det kändes som du skrev ganska lite? Och inget såg ut att vara i närheten av anledning att banna! [shake]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

Ta det inte så himla personligt, det är ju bara en tinyban. + Du borde väl ändå veta vart man ska placera sina trådar.....


   
SvaraCitera

du är feminist va :S


   
SvaraCitera