Aviseringar
Rensa alla

Bannad från chatten


Ämnesstartare

Vem kan göra så man blir unbannad från chatten? :<


   
Citera
Ämnesstartare

Hampie! Märkte du inte det? Alla blev bannade. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Hampie! Märkte du inte det? Alla blev bannade. [bigsmile]

Joo, men är det bara han som kan ta bort det? Kan inte dom andra moderatorerna det? :<

Ne, jag såg bara mig själv bli det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naaaw [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Joo, men är det bara han som kan ta bort det? Kan inte dom andra moderatorerna det? :<

Det har jag ingen aning om faktiskt. Jag skapade tråd direkt när det hände men antagligen tog hackern bort den direkt för den är inte kvar. [bigsmile]

Kablash__:

Ne, jag såg bara mig själv bli det 🙁

Tror inte mods kan banna mods och du var den första i listan efter modsen. Jag var näst sist och såg alla petas, och tillslut mig själv. Skrattade högt. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Det har jag ingen aning om faktiskt. Jag skapade tråd direkt när det hände men antagligen tog hackern bort den direkt för den är inte kvar. [bigsmile]

Dom borde ju kunna fixa det, annars kommer jag vara bannad för evigt :< Ja vill in nu :@

SUKOF:

Tror inte mods kan banna mods och du var den första i listan efter modsen. Jag var näst sist och såg alla petas, och tillslut mig själv. Skrattade högt. [bigsmile]

Haha, kan förstå de, fast jag tror jag blivit kickad först då :< Kan du komma in än? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Dom borde ju kunna fixa det, annars kommer jag vara bannad för evigt :< Ja vill in nu :@

PM:a någon då.

Kablash__:

Haha, kan förstå de, fast jag tror jag blivit kickad först då :< Kan du komma in än? 🙁

Jag kan inte komma in. Vill också in bara för att. Det är sällan roligt dock.


   
SvaraCitera

Kanalen ansluten
20Dollar 18:06 - meh
20Dollar 18:06 - vad dåligt
20Dollar 18:07 - när jag för en gångs skull tänker att jag ska prata här och inte bara vara inloggad så är nästan inga här [sad]


   
SvaraCitera

Kanalen ansluten20Dollar18:06 - meh 20Dollar18:06 - vad dåligt 20Dollar18:07 - när jag för en gångs skull tänker att jag ska prata här och intebaravarainloggadså är nästan ingahär [sad]


   
SvaraCitera

observera hur extra mycket dålig taiming det var för er att bli bannade nu. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåt karro

ja e med bannad 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TA BORT MIN BAN OCKSÅ!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla är bannade lol lol lol lol lol lol lol loll lol lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja leva min vän, börja starta ditt liv, på nytt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

irl lo lo lo l


   
SvaraCitera