Aviseringar
Rensa alla

Banta med Modifast?


Ämnesstartare

Hej! Jag tänkte pröva att banta med Modifast. www.modifast.net

Jag är kille, 192 cm, 110 kg och 110 cm. BMI 29

Man ska ta 4 påsar per dag, vilket ger ca 800 kcal intag per dag.
Om jag går 1 ½ timmes promenad varje dag/kväll samtidigt som jag äter det här, hur mycket vikt TROR ni jag kommer tappa på 1 månad?


   
Citera

bububu:

hur mycket vikt TROR ni jag kommer tappa på 1 månad?

jag TROR att du borde träna mer och äta mindre/mer nyttigt istället för att köpa någon bluffdiet
Fast jag är ingen expert på ämnet direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

jag TROR att du borde träna mer och äta mindre/mer nyttigt istället för att köpa någon bluffdiet

pulvret innehåller ju alla viktiga ämnen kroppen behöver?


   
SvaraCitera

varför inte bara träna har funkat i tusentals år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

varför inte bara träna har funkat i tusentals år

men jag ska ju träna också. såg du inte att jag skrev det?


   
SvaraCitera

bububu:

såg du inte att jag skrev det?

klart jag gjorde men riktig mat och träning är bättre än svältdiet och träning


   
SvaraCitera

bububu:

pulvret innehåller ju alla viktiga ämnen kroppen behöver?

Det gör mat med

OF 5:

riktig mat och träning är bättre än svältdiet och träning

qft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ner kommer du gå men så fort du börjar käka vanligt igen går du upp allt + lite till [cheers]

Har testat de flesta pulverdieter men det enda som funkar är bra mat och ett gymkort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Podsol:

Ner kommer du gå men så fort du börjar käka vanligt igen går du upp allt + lite till [cheers]

Har testat de flesta pulverdieter men det enda som funkar är bra mat och ett gymkort.

Alla säger det, men beror inte viktuppgången på att man äter fel mat och för mycket igen?

Vad åt du när du var klar med dieten???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bububu:

Alla säger det, men beror inte viktuppgången på att man äter fel mat och för mycket igen?

Vad åt du när du var klar med dieten???

Pulverdiet fungerar perfekt som en snabbstart på vikt nedgång, men ska du hålla på i en månad tror jag du ska konsulteras av läkare.
Alla som säger att man går upp allt igen har fel. Du går upp cirka 20% av din totala viktnedgång, OM du efter kuren äter hälsosamt, håller dig till runt 2000 Kcal OCH fortsätter träna, eventuellt träna MER.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag provade naturdiet, samma sak fast ett annat märke. Jag gjorde det i 2 veckor åt de som lunch, mellanmål, å frukost till middag åt jag en liten portion vanlig mat. Fast jag gick inte ner något alls, även om jag tränade under tiden typ varannan dag. Blev grymt besviken men prova! Hoppas det funkar för dig isåfall! Lycka till ! [bigsmile]


   
SvaraCitera