Aviseringar
Rensa alla

Bantningsforum?


Ämnesstartare

Jag tycker att eftersom att det finns ett forum för träning, ett för mat och ett för ätstörningar så hade det passat bra med ett forum för oss som bantar! Så att vi kan stötta varandra och så. [love]

EDIT: Kalla forumet HÄLSA istället för bantning!


   
Citera

kommer ju svämma över av ÄS på en gång... :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

kommer ju svämma över av ÄS på en gång... :/

Det som är bra med det är att det finns ett ÄS-forum. Och isåfall kan man flytta trådar dit som inte passar in på Bantning. [smile]


   
SvaraCitera

Chicago:

Det som är bra med det är att det finns ett ÄS-forum. Och isåfall kan man flytta trådar dit som inte passar in på Bantning.

Tänkte rekommendera dig att skaffa blogg här, eftersom just det verkar vara populärt när man vill prata om "bantning". Noterade dock att du redan testat den metoden... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med.


   
SvaraCitera

Jättedålig idé. I ett bantningsforum skulle det garanterat bli fullt av tips och kaloriprat, detta skulle trigga de med ÄS.
Och om du säger att "Sådant behövs inte" så verkar det konstigt, ska man bara skapa trådar som ser ut såhär?:

- Jag bantar! Det går bra!
- Good for you!!
- Tack!

Mycket tardigt.


   
SvaraCitera

vi har ju redan rejält med äsbarn orka dom i forumet:s


   
SvaraCitera

Chicago:

Det som är bra med det är att det finns ett ÄS-forum. Och isåfall kan man flytta trådar dit som inte passar in på Bantning.

Pro-ana är inte tillåtet. Bara så du vet.


   
SvaraCitera

Mm, skitbra idé. [cute]


   
SvaraCitera

Knappast.


   
SvaraCitera

Åh, gud, nej.


   
SvaraCitera

Vill ha ett forum för konspirationsteorier.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Allt bantningsrelaterat fungerar för övrigt under Kroppen och Sjukdomar.


   
SvaraCitera

Slå dig ner hos viktväktarna vettja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

- Jag bantar! Det går bra!
- Good for you!!
- Tack!

Nej men kanske mer "Jag har kört med GI i tre månader och nu har jag slutat gå ner i vikt. vet någon hur jag ska bära mig åt?" eller nåt liknane. och man kan få tips på NYTTIGA recept.

uppenbar:

Pro-ana är inte tillåtet. Bara så du vet

Jag har BMI 29 (Hade 32) tror du att jag tror på pro-ana. och vem tror att jag har äs. damn!

Knak och brak:

Slå dig ner hos viktväktarna vettja.

Jag slog mig ner där för 2 månader sen tack för infon.


   
SvaraCitera

Chicago:

Jag har BMI 29 (Hade 32) tror du att jag tror på pro-ana. och vem tror att jag har äs. damn!

For your information så kan man ha en ätstörning oavsett vikt.

Naturligtvis kan man diskutera hälsosam viktnedgång i forumet. Du skriver dock "bantning" vilket har en oerhört dålig klang och som antyder att det handlar om ohälsosamma dieter osv osv.

Vill du starta en tråd om din viktnedgång så är det ju helt okej. Vill du däremot skriva om grapefruktdieter och annat som kan påverka folk med ätstörningar negativt så får du söka dig någon annanstans.

Personligen kan jag rekommendera viktklubb. Där finns ett forum för alla som håller på att gå ner i vikt och man stöttar varandra, hjälper varandra och finns där för varandra.

Lycka till.


   
SvaraCitera