Aviseringar
Rensa alla

bantningspiller


mara
 mara
Ämnesstartare

vill bli smal till sommaren!! jag springer 40 min tre gånger om dan och har inte ätit godis på typ 3 månader men ser typ ingen skillnad!? jag äter som tallriksmodellen och nu har jag bestämt mig att prova alli som säljs i apoteket (receptfritt). jag undrar om någon har provat den? i så fall vad kostar den och kan jag bli smal till sommaren??


   
Citera

Om du vill ha hjälp gällande läkemedel och hälsoprodukter kanske du borde vända dig till apotekspersonalen? Eller produktens beskrivning.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Alltså nej. Bara nejnej. Nej. 


   
SvaraCitera
mara
 mara
Ämnesstartare

hihi tänkte inte på det 😉

aristoteles:
Om du vill ha hjälp gällande läkemedel och hälsoprodukter kanske du borde vända dig till apotekspersonalen? Eller produktens beskrivning.


   
SvaraCitera

Nej, kvinna, nej. Alli gör inte så mycket mer än ger dig en härlig derbyskita, om jag inte minns helt fel. Vila och lite styrketräning skulle du nog må gott av. Och troligtvis mer mat. 


   
SvaraCitera
mara
 mara
Ämnesstartare

okej du har nog rätt ABSOLUT INGEN piller bara träna och äta lite mer! tack

kennyman:
Nej, kvinna, nej. Alli gör inte så mycket mer än ger dig en härlig derbyskita, om jag inte minns helt fel. Vila och lite styrketräning skulle du nog må gott av. Och troligtvis mer mat. 


   
SvaraCitera

mara:
okej du har nog rätt ABSOLUT INGEN piller bara träna och äta lite mer! tack

yes, det har jag nog. Rännskita skulle det vara förresten i förra inlägget. Och inte bara springa 🙂


   
SvaraCitera

Finns grönt te-naturkosttillskott att köpa. Gör en piggare och höjer förbränningen, i samband med träning är de faktiskt bra.

Men, som ovan säger. Ät mer och träna, det är ju det bästa sättet.


   
SvaraCitera

nej, ät inte sånt skit. det uppmanar bara till svält. ätstörningar suger. 


   
SvaraCitera

Skaffa gymkort?


   
SvaraCitera
mara
 mara
Ämnesstartare

finns det åldersgräns på gymkort?

sicilianmind:
Skaffa gymkort?


   
SvaraCitera
mara
 mara
Ämnesstartare

vad e rännskita?

kennyman:

yes, det har jag nog. Rännskita skulle det vara förresten i förra inlägget. Och inte bara springa 🙂


   
SvaraCitera

mara:
finns det åldersgräns på gymkort?

På vissa gym måste man vara äldre än 13. 


   
SvaraCitera

mara: jag äter som tallriksmodellen

Prova att dra ner på kolhydraterna?

mara: men ser typ ingen skillnad!?

Dömer du utifrån spegeln bara? Står du still på samma vikt enligt vågen också?


   
SvaraCitera