Aviseringar
Rensa alla

Bara jag?


Hannis
Ämnesstartare

Är det vara jag som de mesta jag gör vill jag ska vara "jämt" ASSå om jag typ höjer volymen på tv kan jag inte höja till 19 utan då måste det bli 18 eller 20 hahah?


   
Citera
Ämnesetiketter

Näej, men jag minns förr att jag tänkte lite så, men det gällde flera olika saker. Det känns löjligt att höja till 19 när 20 passar så mycket bättre och blir jämnt och rent och rakt och enkelt. Glad


   
SvaraCitera

Jag brukar också göra så


   
SvaraCitera

hahah gör också så


   
SvaraCitera
duden

Jämt ska de' va'!


   
SvaraCitera

Nää känns som ett jobbigt beteende 


   
SvaraCitera

Jag har märkt att folk brukar göra så, och därför sätter jag ofta på udda bara för att jävlas med dem


   
SvaraCitera
Draug

Brukar också ha en tendens o göra så. Väljer alltid 20 framför 19 när det gäller volymen på ljudet.


   
SvaraCitera

adaq:
Nää känns som ett jobbigt beteende 

Näää 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Samma här Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag har tendenser att favorisera jämt också. Jag tror att de flesta har det mer eller mindre. För mig kan det komma i uttryck genom att jag halvt omedvetet höjer volymen till jämna steg eller att jag laddar upp ett stridsfordon med ett jämt antal gubbar i ett strategispel.
Egentligen är beteendet fånigt, men jag tror det har varit fördelaktigt evolutionärt att favorisera mönster.


   
SvaraCitera

Brukar också göra så lol.


   
SvaraCitera

är sån där ibland, tänker oftast ej på det, men när jag väl har börjat tänka på det kan jag inte släppa det utan att byta till jämn siffra. Rodnar


   
SvaraCitera
mens
 mens

många har små tvångstankar när det gäller vissa grejer men de är ju ngt vara uppmärksam på så att de ej tar över på ngt sätt pga då kan det bli rätt jäkla jobbigt 


   
SvaraCitera