Aviseringar
Rensa alla

bara jag som blir addad på msn av några typ utländska personer?


Ämnesstartare

tjenna jag har nu blivit addad av flera utländska personer, ingen aning om vilka dom är:S, och dom säger att jag ska gå in på www.freecam.net eller nå sånt så vi kan se varandra och chatta , och självklart har jag inte tryckt på linken men visst äre virus ?:O och vad kan jag göra för att dom ska sluta adda mig ?:S


   
Citera

pro-tip: lägg inte ut din msn på communitys där andra kan se den så slipper du kåta flickor som vill visa sig för dig 😉
kan vara virus, kan vara en betalsajt, inte värt att klicka där oavsett 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

pro-tip: lägg inte ut din msn på communitys där andra kan se den så slipper du kåta flickor som vill visa sig för dig 😉
kan vara virus, kan vara en betalsajt, inte värt att klicka där oavsett 🙂

hahaha okej xD kanske därifrån de kommer så jävla mkt folk :P, men aha inte värt:O, tyckeru att jag ska göra en ny msn ?:O


   
SvaraCitera

Lägger inte ut min msn någonstans men fick någon som ville lägga till mig för några dagar sedan. Var ett jäkligt mysko användarnamn också.
Troligtvis någon fulsajt så jag nekade...


   
SvaraCitera

japansgrill:

tyckeru att jag ska göra en ny msn ?:O

antingen det lr ta bort din msn från communitys o bara ge ut till folk som du vill ge den till =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

antingen det lr ta bort din msn från communitys o bara ge ut till folk som du vill ge den till =)

oj då får jag leta sidor xD jag har registrera mig på ganska många xD kommer inte ens ihåg alla xD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Myksa:

Lägger inte ut min msn någonstans men fick någon som ville lägga till mig för några dagar sedan. Var ett jäkligt mysko användarnamn också.
Troligtvis någon fulsajt så jag nekade...

ahaa jävligt konsitgt namn :OP


   
SvaraCitera

ingen addar mig på msn har typ 20 kontakter[cry]


   
SvaraCitera

City Mormor:

ingen addar mig på msn har typ 20 kontakter

Kan adda dig. [blush]


   
SvaraCitera

sluta porrsurfa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

ingen addar mig på msn har typ 20 kontakter

haha aha xD själv ligger jag runt 370:O, men man kan typ ta bort 10st för dom dära jävla utländska små bläarna!:P

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

detberorpå:

sluta porrsurfa

jag gillar att göra de:/


   
SvaraCitera

japansgrill:

haha aha xD själv ligger jag runt 370:O

ååh vil va som dig lixom do värkar så[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

ååh vil va som dig lixom do värkar så

jo jag vet[cool] men de finns juh bara en som mig så du kan inte vara som mig :O


   
SvaraCitera

acceptera inte alla randoms då


   
SvaraCitera

City Mormor:

ingen addar mig på msn har typ 20 kontakter

köttfärssås:

Kan adda dig.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Kan adda dig.

ankzor:

Kan adda dig

aww[smile]


   
SvaraCitera