Aviseringar
Rensa alla

bara jag som blir addad på msn av några typ utländska personer?


City Mormor:

aww[smile]

jag kan också adda dej[smile] om du har cam och schyssta rattar[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

jag kan också adda dej om du har cam och schyssta rattar

har inte tyvär[sad]


   
SvaraCitera

City Mormor:

har inte tyvär[sad]

har du stumpor så du kan fylla ut bhn med då?[sad]


   
SvaraCitera

Det var ett psyko som spred ut min msn över hela internet bara för att jag inte hälsade när han loggade in.
Han kan inte ha varit frisk.


   
SvaraCitera

Dåren:

Det var ett psyko som spred ut min msn över hela internet bara för att jag inte hälsade när han loggade in.

haha


   
SvaraCitera

City Mormor:

aww[smile]

väntar fortfarande [no-no]


   
SvaraCitera

Dåren:

Det var ett psyko som spred ut min msn över hela internet bara för att jag inte hälsade när han loggade in.
Han kan inte ha varit frisk.

sorry[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

sorry[blush]

Det var inte du, du är harmlös.


   
SvaraCitera

Dåren:

Det var inte du, du är harmlös.

du får ju inte skriva det så alla kan se[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

du får ju inte skriva det så alla kan se[sad]

Alla vet ju det.


   
SvaraCitera

Dåren:

Alla vet ju det.

[blush]


   
SvaraCitera

Får också folk som addar mig men de brukar typ heta "Katarina13824@någonting.com", alla samma uppbyggnad med olika namn.


   
SvaraCitera

japansgrill:

oj då får jag leta sidor xD jag har registrera mig på ganska många xD kommer inte ens ihåg alla xD

googla din msn.


   
SvaraCitera

japansgrill:

flera utländska personer, ingen aning om vilka dom är:S, och dom säger att jag ska gå in på www.freecam.net

Ja faktiskt! Och det är typ tjejer/kvinnor som frågar mig typ vilken färg på trosorna vill du att jag ska ha? Snälla gå in på den här sidan och du måste skriva i ditt kreditkorsnummer för att vertifera att du är myndig! Och dom skriver förståss på engelska.

Någon annan som upplevt de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

Ja faktiskt! Och det är typ tjejer/kvinnor som frågar mig typ vilken färg på trosorna vill du att jag ska ha? Snälla gå in på den här sidan och du måste skriva i ditt kreditkorsnummer för att vertifera att du är myndig! Och dom skriver förståss på engelska.

Någon annan som upplevt de?

inte riktigt bara om jag vill cama med dom 😛 då ska jag gå in på www.freenetcamp.net eller nå sånt 😛


   
SvaraCitera