Aviseringar
Rensa alla

bara legat med fula killar


Ämnesstartare

Semla:
vad ska jag göra? hur får jag en främmande karl på fall, en riktig snygging.

Är du väldigt oattraktiv själv? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Är du väldigt oattraktiv själv? 

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

nej

Har du raggat på snygga killar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

helkroppsmålning eller

vad du än behagar


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Plastkasse på huvudet blir nog bra.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Du måste veta andras perspektiv med, Du kanske tycker att du är snygg. Men nån annan främmande karl tycker att du är oattraktiv kanske.  

Semla:

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs:
Du måste veta andras perspektiv med, Du kanske tycker att du är snygg. Men nån annan främmande karl tycker att du är oattraktiv kanske.  

hon är het


   
SvaraCitera

Dafuq? Dagens samhälle... Spelar det någon roll om personen är ful? Spelar la roll om det var skönt och om han var trevlig.

'jag fick ligg igår'
'jasså  va det skönt'
'jag vet inte, han var så ful'


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

absentthinking:

hon är het

Tycker du. Du borde göra en poll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: hon är het

Har du sett henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
Dafuq? Dagens samhälle... Spelar det någon roll om personen är ful? Spelar la roll om det var skönt och om han var trevlig.

'jag fick ligg igår'
'jasså  va det skönt'
'jag vet inte, han var så ful'

Haha, klart som fan att det spelar roll. Man vill ju ligga med snygga sexiga personer. Vem bryr sig om personen man ligger med är trevlig?


   
SvaraCitera

Knekten:

Haha, klart som fan att det spelar roll. Man vill ju ligga med snygga sexiga personer. Vem bryr sig om personen man ligger med är trevlig?

Äsch spelar la ingen roll så länge man inte verkligen vill skryta om vem man legat med, men lite omoget o berätta för alla vem man legat med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Har du raggat på snygga killar? 

nä, vågar inte.

Hyfs:
Du måste veta andras perspektiv med, Du kanske tycker att du är snygg. Men nån annan främmande karl tycker att du är oattraktiv kanske.  

har inte hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet du vad lisa, jag blir inte tillfredställd i ögonen. det är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:

Äsch spelar la ingen roll så länge man inte verkligen vill skryta om vem man legat med, men lite omoget o berätta för alla vem man legat med.

Fast man känner ju attraktion till snygga personer. Attraktion som är grunden till sex. Finns ju ingen njutning i att ligga med fula personer. Hallå?


   
SvaraCitera