Aviseringar
Rensa alla

bara onödigt


blum
 blum

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skönhet, Utseende och Mode


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpad1:

vadå nej? de är visst onödigt

Men nej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men nej

är de visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpad1:

är de visst

Vilka då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

JA, det är sjukt äckligt

bara du som är lättäcklad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vilka då?

onödigt


   
SvaraCitera

dumpad1:

Jag tycker de är onödigt att tvätta händerna efter man har varit på toan jag gör de inte menar de är bara helt onödigt någon som håller me

jag förstår att du inte tvättar händerna, bara se på ditt ansikte, ser ut som om du är 40+ 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kossanskatt:

jag förstår att du inte tvättar händerna, bara se på ditt ansikte, ser ut som om du är 40+ 🙂

haha knappast visst jag ser något äldre ut men de är bara bra eftersom jag är 15 men du ser ju fan ut att vara 10-


   
SvaraCitera

dumpad1:

haha knappast visst jag ser något äldre ut men de är bara bra eftersom jag är 15 men du ser ju fan ut att vara 10-

ååh hällre ser jag yngre ut när jag blir äldre, än att se ut att vara 65+ när jag är 20år sen.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kossanskatt:

ååh hällre ser jag yngre ut när jag blir äldre, än att se ut att vara 65+ när jag är 20år sen.. 🙂

bevisar bara hur omogen du är jag kanske ser yngre ut en va jag är om några år men nu är jag bara nöjd vill inte se ut som n fjortis som du gör


   
SvaraCitera

dumpad1:

bevisar bara hur omogen du är jag kanske ser yngre ut en va jag är om några år men nu är jag bara nöjd vill inte se ut som n fjortis som du gör

JAG FJORTIS? HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kossanskatt:

JAG FJORTIS? HAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA

ja du är en äcklig fjortis


   
SvaraCitera

dumpad1:

ja du är en äcklig fjortis

hahahahahahahaha, jag vet 🙂 jag sååå äcklig, jag tvättar åtminstånde händerna efter toan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kossanskatt:

jag tvättar åtminstånde händerna efter toan 🙂

bara onödigt


   
SvaraCitera

dumpad1:

bara onödigt

lol? btw den dära bilden du la upp på "dig" är inte du, jag är vän med henne på facebook idiot , jag menar, du leker att vara någon annan. hur känns det att vara BUSTED? 🙂


   
SvaraCitera