Aviseringar
Rensa alla

Bara Ta Allt och Velociped


Ämnesstartare

respons:

Parta i Stockholm några dar snart lr. [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]

ifall madrasserna håller så partar jag gärna [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Jobbigt, jag hade bara ångest under arbetstid och på vägen dit. Hehe blev uppringd av en F16 på företaget jag jobbade för som drog det gamla manuset man kört för mig, var jättesnäll mot henne och gav några tips för hur hon skaffar lite bättre självförtroende i rösten. [cool]

Haha, schysst. [crazy]

Fan vad jag ville döda min coach när jag jobbade där. Hatar såna sliskiga jävlar som fått en hundring mer i månaden och helt plötsligt tror att de är ens chef eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Fan vad jag ville döda min coach när jag jobbade där. Hatar såna sliskiga jävlar som fått en hundring mer i månaden och helt plötsligt tror att de är ens chef eller något.

Jag hade rätt bra tur där, coacharna köpte ut cigg åt en + satt och snackade iväg under rasterna ut över arbetstid på mitt ställe. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

ifall madrasserna håller så partar jag gärna [wink][wink]

Nice. Som Isak påpekade är det dock onajs när det är snö ute. BÖRJAR BLI SÅ JÄVLA ARG PÅ DE HÄR JÄVLA MINUSGRADERNA :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Jag hade rätt bra tur där, coacharna köpte ut cigg åt en + satt och snackade iväg under rasterna ut över arbetstid på mitt ställe. [smile]

Ah, jag fick typ en mini-chef. ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

å andra sidan är det ungefär 50-50% chans att jag är vräkt och hemlös vid det laget så det kanske är jag som hamnar hos er istället.

vfnnn? arbetslös?

respons:

jag hade bara ångest under arbetstid och på vägen dit.

Det var samma för mig, men jag blev glad de gånger vi möttes på väg hem från jobbet! Helt otippat att vi skulle jobba åt två olika TM-företag, som dessutom låg alldeles intill varandra, samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

vfnnn? arbetslös?

Nä, bor i andra hand utan tillstånd och HSB är mig i hälarna. Ska ligga lågt och se vad som händer. [cool]

Sara Har Kiwi:

Det var samma för mig, men jag blev glad de gånger vi möttes på väg hem från jobbet! Helt otippat att vi skulle jobba åt två olika TM-företag, som dessutom låg alldeles intill varandra, samtidigt.

Haha ah, det var fett. [smile] PS gillar din avatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Nä, bor i andra hand utan tillstånd och HSB är mig i hälarna. Ska ligga lågt och se vad som händer. [cool]

ah, då förstår jag. fyfan, vad surt. hoppas det löser sig!

respons:

PS gillar din avatar.

Den är så fin [love]


   
SvaraCitera