Aviseringar
Rensa alla

Bara undrar en sak 🙂 svara om ni vill


Ämnesstartare

Tjabba jag är en tjej från en liten by uppe norrbotten och jag trivs väldigt bra här.
Nu är det så att jag tycker inte jag är som många andra tjejer kanske är t.ex. så gillar jag inte att shoppa så mycket eftersom jag aldrig hittar något pga att jag inte tycker jag passar i just de klädesplagget så därför använder jag bara mjukisbrallor, linnen/t-shirts och huvtröjor med och utan dragkedja, även när jag ut på krogen.
för denna stil gör att jag känner mig bekväm och när jag känner mig bekväm så känner jag mig snygg [bigsmile]
Nog har man fått konstiga blickar av andra tjejer som är fixade från topp till tå när de ska ut eller bara när de ska till skolan men jag bryr mig inte utan jag vågar vara mig själv helt enkelt 🙂

så min fråga är då vad tycker ni om det här?
både killar och tjejer får svara.
för jag gillar att höra andras åsikter och diskutera om de blir så också. [smile]


   
Citera

Eemelii:

så min fråga är då vad tycker ni om det här?

Vet inte om jag vill svara [sad] men okejdå.
Känns det bra (vilket det tydligen gör) så kör på de [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Vet inte om jag vill svara men okejdå.
Känns det bra (vilket det tydligen gör) så kör på de

känns skit bra 🙂
Vem vill vara som alla andra och jag känner mig jätte obekväm om jag skulle fixa mig från topp till tå varenda dag.
det skulle inte vara jag


   
SvaraCitera

Eemelii:

mjukisbrallor

Eemelii:

även när jag ut på krogen.

INTE okej!

huvtröja, ja det kan väl gå men helst inte det heller. till vardags däremot tycker jag absolut du ska fortsätta bära dom kläder du känner dig bekväm i[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

INTE

Något fel på det eller?


   
SvaraCitera

Eemelii:

DMITRI: INTE
Något fel på det eller?

ja herregud, tänk själv?? eller det beror väl på vilken typ av krog ni har där uppe åxå... det kanske är typ en skidstuga med massa gubbar som dricker öl och sjunger allsång till nån 70talsmusik vad vet jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

ja herregud, tänk själv?? eller det beror väl på vilken typ av krog ni har där uppe åxå... det kanske är typ en skidstuga med massa gubbar som dricker öl och sjunger allsång till nån 70talsmusik vad vet jag

nej då det är väl precis som en vanlig krog med disco och annat skoj.
varför är det fel att ha mjukisbyxor på krogen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

varför är det fel att ha mjukisbyxor på krogen?

säger inte det sig självt eller?


   
SvaraCitera

Eemelii:

nej då det är väl precis som en vanlig krog med disco och annat skoj.
varför är det fel att ha mjukisbyxor på krogen?

men vadå, på krogen vill man ju visa upp sig från sin bästa sida, vara så snygg som möjligt och då måste man vara snyggt klädd. jag tycker det är konstigt att du ens KOMMER IN på en krog i mjukisbyxor. dte skulle du knappast göra här men ni har väl inte så höga krav där uppe i norrland kanske...

man måste ju ha lite stil och klass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

men vadå, på krogen vill man ju visa upp sig från sin bästa sida, vara så snygg som möjligt och då måste man vara snyggt klädd. jag tycker det är konstigt att du ens KOMMER IN på en krog i mjukisbyxor. dte skulle du knappast göra här men ni har väl inte så höga krav där uppe i norrland kanske...

Jodå här kommer jag in och de spelar ju ingen roll hur man är kläd man väljer själv. Jag kommer även in på andra ställen också fast jag går kläd i mjukisbyxor. tycker det är dumt att visa har kläd koder.
och vars är du ifrån då?


   
SvaraCitera

Eemelii:

Jodå här kommer jag in och de spelar ju ingen roll hur man är kläd man väljer själv.

jo det gör det verkligen, kläder är jävligt viktigt.

Eemelii:

Jag kommer även in på andra ställen också fast jag går kläd i mjukisbyxor.

mm typ ica lr

Eemelii:

och vars är du ifrån då?

jag lovar att du tror jag är nån storstadsbo men jag bor faktiskt i en mindre stad i dalarna bara 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mja det är bra men krogen vet jag inte. Du behöver inte direkt klä dig slampigt men mjukiskläder fungerar nog inte i den miljön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

så min fråga är då vad tycker ni om det här?

dö snyggt [blush]

mjukisar på tjejer e [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

jag lovar att du tror jag är nån storstadsbo men jag bor faktiskt i en mindre stad i dalarna bara 😛

okej vad roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

så min fråga är då vad tycker ni om det här?

Jag tycker det är kanon att du kör ditt egna race. Men eftersom jag är relativt modeintresserad själv, skulle jag aldrig dejta en tjej med den stilen. Men antagligen skulle du inte vilja dejta en kille som mig heller. [y]


   
SvaraCitera