Aviseringar
Rensa alla

Bara undrar en sak 🙂 svara om ni vill


Ämnesstartare

DMITRI:

jo det gör det verkligen, kläder är jävligt viktigt.

man ska ju faktiskt trivas i det man har på sig för då känner man sig snygg. och jag känner mig snygg i mjukisbrallor så det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

mm typ ica lr

bland annat men jag syftar på andra krogar än här vars jag bor.
det är bra att man få ha på sig det man känner för 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Mja det är bra men krogen vet jag inte. Du behöver inte direkt klä dig slampigt men mjukiskläder fungerar nog inte i den miljön.

det fungerar hur bra som helst [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

dö snyggt

mjukisar på tjejer e

kul att någon tycker det [wink]
jag håller med dig.
dom är snygga och bekvämma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

kul att någon tycker det [wink]
jag håller med dig.
dom är snygga och bekvämma

använder det nu [cool][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

så min fråga är då vad tycker ni om det här?

Svenskar är ju kände för att jämt vara så jävla måna om hur de är klädda när de går ut. Tycker det är bra att folk kan gå ut i bekväma, vanliga kläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

Jag tycker det är kanon att du kör ditt egna race. Men eftersom jag är relativt modeintresserad själv, skulle jag aldrig dejta en tjej med den stilen. Men antagligen skulle du inte vilja dejta en kille som mig heller.

alla har ju sin smak men personligen tycker jag att man inte ska gå efter utsidan jag går på insidan så för mig spelar det ingen roll hur en kille går kläd eller hur han ser ut bara jag gillar han som han är och han mig som jag är så är det kanon bra [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

använder det nu [cool][blush]

jag med [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

använder det nu

jag med, alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Svenskar är ju kände för att jämt vara så jävla måna om hur de är klädda när de går ut. Tycker det är bra att folk kan gå ut i bekväma, vanliga kläder.

tycker jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

alla har ju sin smak men personligen tycker jag att man inte ska gå efter utsidan jag går på insidan så för mig spelar det ingen roll hur en kille går kläd eller hur han ser ut bara jag gillar han som han är och han mig som jag är så är det kanon bra [wink]

Jo det är sant. Men jag fungerar tyvärr inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eemelii:

jag med, alltid

[cool]


   
SvaraCitera

Eemelii:

man ska ju faktiskt trivas i det man har på sig för då känner man sig snygg. och jag känner mig snygg i mjukisbrallor så det så.

ja men du är ju inte det. bara för att du känner dej det så tycker väl inte andra det :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In Repair:

Jo det är sant. Men jag fungerar tyvärr inte så

alla gör inte det.
det är väl därför det är svårt för många att hitta en kille eftersom
många killar går efter utseendet. det är ganska tragiskt faktiskt.
men de är ju min åsikt och jag respekterar andras [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

ja men du är ju inte det. bara för att du känner dej det så tycker väl inte andra det :S

jag skiter väl i vad andra tycker. jag är mig själv och det ska räcka.
tycker synd om såna tjejer som måste klä upp sig bara för att våga visa vem man är eller så låtsas de vara någon annan.


   
SvaraCitera