Aviseringar
Rensa alla

Bara ute efter sex?


Ämnesstartare

Det är en kille som jag började skriva med för ett år sen, msn och sms. Han var jätte intresserad först och verkade hur gullig och snäll som helst. Sa jämt att jag var söt och gullig och såna grejjer. Så slutade vi skriva efter ett tag och jag vart tillsammans med en annan kille. Jag och den andra killen hade det super bra, han sa jämt gulliga saker till mig, vi hade underbart sex, han förstod mig utan och innan - när jag var glad, trött, ledsen, arg o.s.v, han förstod hur han skulle göra för att muntra upp mig. Han skämde bort mig litegrann. Han var helt enkelt min dröm kille.
Efter ungeför 7 månader med denna kille så vart jag irriterad på att han snusade och drack för ofta (enligt mig). Så jag klarade inte av det, vi gjorde slut. Han sa att jag förtjänade någon mycket bättre.

Detta hände nu för 3 månader sedan. Jag och killen jag var på G med för ett år sen och jag började skriva och bestämde oss för att träffas. Så vi gick på ett urgulligt café och satt och pratade svin länge om allt möjligt. Han kändes så himla rätt. Nästa gång vi träffades så gick vi hem till honom. Och vi kysste varandra. Sen så gången efter det började han ta på mig. Och när vi träfffats ungefär 6-7 gånger så hade vi sex. Efter det har han lixåm hela tiden bara vart och smekt mig överallt, hela tiden ta på mina bröst. Hallå jag vill faktist ha mer utav relationen än sex. Men det känns som att han endast är ute efter sex. Vi kan inte prata om något viktigt nåmer.

Mitt ex och jag pratar fortfarande med varandra. Han säger att killen jag håller på med nu verkar bättre för mig än han var.
Men så känner inte jag.
Den här killen han bryr sig inte om mig alls. Han fattar inte alls om jag är ledsen eller sur eller trött eller något. Han känns helt fel...

Och nu om någon har orkat läsa såhär långt, är det mig det är fel på eller verkar killen helt fel för mig?
Jag jämför bara han med mitt ex. Skämde mitt ex bort mig eller är det den här killen som inte fattar något.
Jag vet inte vad jag ska göra riktigt, ska jag bryta relationen med den här killen eller?


   
Citera
Ämnesstartare

ssannaek:

Efter ungeför 7 månader med denna kille så vart jag irriterad på att han snusade och drack för ofta (enligt mig). Så jag klarade inte av det, vi gjorde slut. Han sa att jag förtjänade någon mycket bättre.

Irl garv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

så vart jag irriterad på att han snusade och drack för ofta (enligt mig). Så jag klarade inte av det, vi gjorde slut.

hur gamla är ni? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur gamla är ni?

18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du gav upp en sån kille på grund av en sådan liten sak. Dricka jovisst. Men kunde man inte tagit itu med det problemet? Det fanns ju massor av andra saker som vägde mer!

Att han ens säger att ud är värd något bättre säger ju en hel del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

18

ssannaek:

snusade och drack för ofta (enligt mig)

Det var en bra och mogen anledning.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Att du gav upp en sån kille på grund av en sådan liten sak. Dricka jovisst. Men kunde man inte tagit itu med det problemet? Det fanns ju massor av andra saker som vägde mer!

Men det var ett problem som kom tillbaka hela tiden. Vi bråkade om det och han vägrade sluta dricka, eller tagga ner. Jag sa till han att jag inte klarar av denna relation isåfall och så blev det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njaa, jag skulle dumpa.

Jag skulle iofs inte ha sex med en person jag knappt känner irl efter bara 6-7 träffar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet hur du känner, gjorde slut med min förra tjej för hennes Machamp var högre level än min.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

snusade

Ha..


   
SvaraCitera

Tycker att du skulle hållt ihop med den första killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli tillsammans med mig iställetImage


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag vet hur du känner, gjorde slut med min förra tjej för hennes Machamp var högre level än min.

x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag är en Gubbe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde fråga honom vad det är han vill ha ut av er relation - handlar det bara om sex och du vill ha mer än så så är det väl bara att sluta träffa honom [y]


   
SvaraCitera