Aviseringar
Rensa alla

Bara ute efter sex?


Ämnesstartare

Jag har precis flyttat till en ny ort, jag har lämnat mitt forna liv och dessutom gjort slut med min pojkvän, nuvarande ex. på grund av distansen, men också på grund av känslor för en annan kille som bor där jag bor nu.

Denna kille har jag lite historia med men det har aldrig varit något seriöst. Nu har vi börjat ses mer och mer eftersom vi har gemensamma kompisar och så. För bara två veckor sedan så pratade vi som om vi skulle bli ihop. Jag varnade honom för att jag e svartsjuk.. vi typ prata om hur det skulle gå och hur vi skulle hantera de mm. Han gav mig vibbar helt enkelt att vi va på "g". Sen sov han hos mig förra helgen och vi hade sex. kände att det ändå skulle hända snart.. och då gjorde vi de. Sen dess har vi knappt hörts. han e typ inte gullig längre såsom han var innan, han är inte elak heller utan bara mer neutral. han messar inte, är segsvarad. Gör inga ansträngningar för att vi ska ses.. han är off. jag har frågat honom om han bara va ute efter sex men så är det inte tydligen.

jag frågade också häromdan om vi va seriöst.. då häver han ur sig att han inte vill ha ett förhållande just nu. Och alla vet va de betyder, "jag vill inte ha ett förhållande med dig". Jag fattar verkligen ingenting, nu vill han bara va vänner vilket är väldigt svårt för mig då jag har känslor för honom.. I helgen var vi ute på samma ställe, och där såg jag honom strula med en annan tjej mitt framför mina ögon.

vad säger ni? ska man skita i honom eller vad ska man göra?


   
Citera
mynona

moa19maj:

jag har frågat honom om han bara va ute efter sex

Så var det nog.

moa19maj:

ska man skita i honom

Ja.


   
SvaraCitera

skita honom verkar vara enda tillgängliga alternativet


   
SvaraCitera

Skit i honom. Det är så uppenbart att han bara var ute efter sexet.


   
SvaraCitera

VAD ÄR SÅ JÄVLA FARLIGT MED SEX?!!!!!! [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Jungman Jansson:

skita honom verkar vara enda tillgängliga alternativet


   
SvaraCitera

Jag fattar inte var diskussionen ligger.
Han ville inte.
End of story.


   
SvaraCitera

Han ville ge dig, och han lyckades!!
In and then out!


   
SvaraCitera

moa19maj:

på grund av distansen

moa19maj:

men också på grund av känslor för en annan kille som bor där jag bor nu.

Haha, säg inte att det var pga distansen när det uppenbarligen inte var det [rolleyes][no-no]

moa19maj:

han e typ inte gullig längre såsom han var innan, han är inte elak heller utan bara mer neutral. han messar inte, är segsvarad. Gör inga ansträngningar för att vi ska ses.. han är off.

Nä. Antagligen är det väl kört. Men enda chansen till att det ska bli något är att köra samma taktik mot honom. Med andra ord, hör inte av dig. Hör han av sig, var lite mer reserverad än innan, men inte så att han tror att du är sur, men bara en gnutta reserverad.

Män är inte alltid smarta djur.


   
SvaraCitera

Zainooo:

Han ville ge dig, och han lyckades!!
In and then out!

väldig hjälpsam kommentar. mogen också [smile]


   
SvaraCitera

biff_daanne:

väldig hjälpsam kommentar. mogen också

Aaww du gör mig generad! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i honom , respektlös kille som är ingenting att ha. Du ska vara försiktig med att ha sex med killar innan det blir något seriöst. Framförallt lita på killen som du har sex med. Inget kul att bli lämnad efter en sådan situation. Killen är svin... prata med dina nära och kära om saken. Du har trots allt känslor kvar som är svåra att glömma(?) Vad vet jag,lycka till[love]


   
SvaraCitera

Kasta han! Och gå vidare haha

 


   
SvaraCitera