Aviseringar
Rensa alla

Barn eller full.


Ämnesstartare

Ja med insperation från how i met your mother så startar vi en liten lek.
Leken går ut på att att man skriver en riktig idiotgrej man har gjort så får de andra gissa om man var barn eller om man var full när man gjorde det. Den första som gissar rätt får helt enkelt ställa nästa barn eller full fråga.

Så jag börjar då.

jag har åkt tefat "sån man åker pulka med" bakom en bil i 70 kmh på sommaren tills friktionen gjorde så jag brände röven. Var jag barn eller full?


   
Citera

Den här leken är det nog ingen mening att jag deltar i [crazy]


   
SvaraCitera

spaceFlea:

Den här leken är det nog ingen mening att jag deltar i

[crazy]


   
SvaraCitera

Full

Jag skulle åka linbana och det var vinter, ställde mig på räcket vid avsatsen för att få bättre fart. Halkade, fick räcket mitt mellan benen och låg i smärtor på marken tills jag fick hjälp att ta mig upp.

Full eller barn?


   
SvaraCitera

galenolga:

Jag skulle åka linbana och det var vinter, ställde mig på räcket vid avsatsen för att få bättre fart. Halkade, fick räcket mitt mellan benen och låg i smärtor på marken tills jag fick hjälp att ta mig upp.

När jag läste detta fick det mig att vilja träffa dig igen väldigt mycket av någon anledning [shake][cute][blush]

Just ja. Barn var du [y].

Jag såg en vacker lampa en gång, ville veta hur varm den var och fick den briljanta idén att testa med mina läppar. Full eller barn?


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Full eller barn?

Full

Skentrevlig:

Just ja. Barn var du

Rätt!

Jag spydde i den långsammaste karusellen(en rund grej som snurrar långsamt och åker sakta upp och sedan ned(vid de snurrande raggarbilarna med 50-talsmusik)) på liseberg.

Full eller barn?


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

När jag läste detta fick det mig att vilja träffa dig igen väldigt mycket av någon anledning

Aaw, tor itne att jag dissade för att svaret kommer senare. Men datorn startade om sig när jag skrev det [n]

Är inte särskilt uppdaterad, något nytt om träff i gbg?


   
SvaraCitera

galenolga:

Aaw, tor itne att jag dissade för att svaret kommer senare. Men datorn startade om sig när jag skrev det

Är inte särskilt uppdaterad, något nytt om träff i gbg?

Tror inte [shake] men det är en i Skövde om två veckor typ. Och en i sthlm om en vecka [smile][y]


   
SvaraCitera

Barn eller troll [no-no]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Barn eller troll

Barn, men hade kikhosta [no-no]


   
SvaraCitera

galenolga:

Barn, men hade kikhosta [no-no]

Jag svarad inte på nått inlägg [no-no] Jag gav bara tråden en finare rubrik [no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Jag gav bara tråden en finare rubrik

Jaha [blush]


   
SvaraCitera

spydde ner 3 säten på gotlandsfärjan [blush]

barn eller full?


   
SvaraCitera

hjortpojken:

barn eller full?

barn hoppas jag?

satte mig i ett ssu-tält, barn el full?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

barn hoppas jag?

mm [sad]

Blivande_japan:

satte mig i ett ssu-tält, barn el full?

fulllllllll


   
SvaraCitera