Aviseringar
Rensa alla

Barnbilder på sociala medier


Ämnesstartare

Scrollade förbi en notis om att Adam Tensta nu fått sin bebis - men DET FANNS INGEN BILD PÅ BEBISEN!??!!!! Typ alla viker ju ut sina småbarn överallt så det blir nästan konstigt när folk ej gör. Jag hade nog ej lagt ut bilder på min unge på ickeprivata medier (nu är jag ju visserligen ingen kändis men ändå) pga det känns som om man använder sin unge som någon slags likeraket och delar med sig av något som "ska" vara privat och  förvandla sin unge till ett Penny Schulmanmonster. 

penny6.jpg


   
Citera

Nej nej


   
SvaraCitera

Åh va kul, måste gratulera när jag träffar på honom Glad


   
SvaraCitera

Stackars barn.... Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan känna att det ej spelar så stor roll så länge ungen är nyfödd men att fortsätta vika ut hen och hens tillvaro när hen börjat skolan, som lady dahmer verkar göra, hade jag nog ej gjort. Speciellt inte om jag fått så mycket hat som hon får. Uh.


   
SvaraCitera

fett störande statusar om inte annat, typ "idag tog han sitt första steg" jaha de va ju kul, nu kommer ju perioden när bebisen springer iväg, kanske rakt ut i v'gen framför en bil.. man måste ju hålla koll 24/ på dom då nästan..


   
SvaraCitera

14 anledningar till att penny är coolare... tänker inte ens leta upp o läsa, man är inte cool för att man blir utlagt på social media.. social media har ju blivit viktigare än att göra saker irl nästan, jävligt löjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja uh Penny ja. Det märks så väl att hon vet vad som förväntas av henne och till råga på köpet är totalt ouppfostrad.

 

"allt är bra"??? den lilla illbattingen tar ju nacksving på katten uhu


   
SvaraCitera
Berit

Facebook är väl ganska privat så länge man  inte har allt offentligt


   
SvaraCitera
Berit

O instagram ännu mer


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Speciellt inte om jag fått så mycket hat som hon får

sprider man hat så kan man förvänta sig att få lite tillbaks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon lyfter viktiga strukturella problem och går ej på någons person. Den kritik hon får är att hon är fet, hårig och borde vara tyst, blandat med våldtäktshot.

Tickstart:

sprider man hat så kan man förvänta sig att få lite tillbaks


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Hon lyfter viktiga strukturella problem och går ej på någons person. Den kritik hon får är att hon är fet, hårig och borde vara tyst, blandat med våldtäktshot.

Hon är bara en sexist väl, typ hets mot folkgrupp-varning på henne. Och glåpord och våldtäktshot är inte kritik, det är omoget/kriminellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hon är bara en sexist väl, typ hets mot folkgrupp-varning på henne. Och glåpord och våldtäktshot är inte kritik, det är omoget/kriminellt.

Nä hon hetsar ej mot folkgrupper. Hon har ju dessutom lagt ned manshatet, vilket är bra.
Självklart.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Hon har ju dessutom lagt ned manshatet, vilket är bra.

Galen måhända. Men är å andra sidan ej säker på vad du betraktar som manshat. Ofta brukar ju citat som "jag hatar män" klassas som ej manshat av feminister..


   
SvaraCitera