Aviseringar
Rensa alla

Barndomsminnen!


Ämnesstartare

Här diskuterar vi fina (!) barndomsminnen.

Jag börjar!

Under en perdiod i högstadiet åkte alltid jag och mina kompisar till Gott Gott grillen i tensta (stockholm) på lunchrasten och köpte pommes för typ tio spänn. Those where the days.... [zzz][ops][zzz][zzz]


   
Citera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Här diskuterar vi fina (!) barndomsminnen.

Pappa brukade ta på mig, mamma knarkar och mormor dödade morfar. [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innan mina vänner började supa, umgås med tjejer osv. brukade vi spela in roliga filmer.

Thse wr the dys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var liten ville jag vara Emil i Lönneberga och låtsades att badrummet var snickerboa, och tvingade min jämt någon i familjen att vara Anton.


   
SvaraCitera

Sommaren 2002 så lekte jag och min väninna med käpphästar hela sommaren och hoppade över hinder.. alltså det var den bästa sommaren jag har varit med om, vi var helt besatta av våra käpphästar. skulle fylla 12 år då kanske var vi lite väl gamla för det, men det var jättekul..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Pappa brukade ta på mig, mamma knarkar och mormor dödade morfar.

orka kill da mo00d???

Ricochet:

Innan mina vänner började supa, umgås med tjejer osv. brukade vi spela in roliga filmer.

Thse wr the dys.

Börja supa och umgås med tjejer då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tältning typ asmysigt najs roligt underbart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

orka kill da mo00d???

DÖDA MODS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar den här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

tältning typ asmysigt najs roligt underbart

låtr fint asså svensson :PPP

Konsumtionshets:

DÖDA MODS!

(har box1 hemma [cool])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

låtr fint asså svensson :PPP

[cool] hahaaaaaaa yepppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp​ppppppppppppppppppppppppppppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

(har box1 hemma [cool])

(har ingen aning om vad det är men skrattar ändå [cool])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Börja supa

Nej.

Sara Har Kiwi:

umgås med tjejer då?

Är för mycket loser för sådana oortodoxa aktiviteter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

hahaaaaaaa yepppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp​ppppppppppppppppppppppppppppp

synd fö dej att du ej e blatte, d ägrrr!!!

Konsumtionshets:

(har ingen aning om vad det är men skrattar ändå )

Dom kallar oss mods! Klassiker! Världens bästa dokumentär från 60- 70- och 80-talet (det är en trilogi) av Stefan Jarl. Ladda ner!!!!!111§

Ricochet:

Nej.

Ricochet:

Är för mycket loser för sådana oortodoxa aktiviteter.

Äh. Det där handlar bara om självkänsla och inställning. Jag var tjock (på riktigt, riktigt jävla fet var jag!) en gång i tiden och har än idag svårt för folkmassor och känner mig som en jävla idiot så fort jag öppnar munnen, mendet hindrade aldrig mig. Jag hade hellre dött än att ha låtit det hindra mig från att leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Dom kallar oss mods! Klassiker! Världens bästa dokumentär från 60- 70- och 80-talet (det är en trilogi) av Stefan Jarl. Ladda ner!!!!!111§

Orkar inte, du får visa mig nån gång när jag kidnappat dig och låst in dig i min källare!


   
SvaraCitera