Aviseringar
Rensa alla

Barndomsminnen!


Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

synd fö dej att du ej e blatte, d ägrrr!!!

amen d e ok ändå faktis att va en swedi banan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

och känner mig som en jävla idiot så fort jag öppnar munnen

Mjo, jag behöver komma förbi det där på något sätt. På något sätt innebär väl helt sonika att bemöta skräcken, om och om igen, osv.

Whatevah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Orkar inte, du får visa mig nån gång när jag kidnappat dig och låst in dig i min källare!

ahh, men glöm inte boxen då!!!

oggelgoggel:

amen d e ok ändå faktis att va en swedi banan

vet, jag e halv ;)))

Ricochet:

Mjo, jag behöver komma förbi det där på något sätt. På något sätt innebär väl helt sonika att bemöta skräcken, om och om igen, osv.

det är så det funkar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

ahh, men glöm inte boxen då!!!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Vision

När jag var liten, trodde jag och min kompis att vi egentligen kom ifrån en annan värld. I den världen var vi syskon och våran fader var kung [cool]
En gång vart våran fader arg på en man, vars kvinna var gravid så han sa "Alla gravidas ofödda barn ska fara till en annan värld" Sen kom han hem och fick veta att hans fru var gravid. Våran mamma, alltså. (vi måste tydligen varit tvilling systrar) Det var så vi kom till den här världen. [sad]

Vi brukade gå hem till mig ibland och kyssa min docka, då vi trodde att den var min dotter (vette fan hur det gått till då jag låg i magen när jag blivit borskickad) och vi brukade slå min andra docka, för hon var tydligen våran svärmor. Vet inte heller hur det gått till då våran pappa var ihop med våran mamma.

Ibland gick vi ut i skogen för att hitta porten till den där världen. Det var tider det [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

När jag var liten ville jag vara Emil i Lönneberga och låtsades att badrummet var snickerboa, och tvingade min jämt någon i familjen att vara Anton.

Jag var liten ville jag bli bonde efter att ha tittat på Emil i Lönneberga. Hittade även en flicka (kommer inte ihåg hennes namn) som ville bli min fruga i bondgården. Vi var ungefär 4-5 år gamla [blush]


   
SvaraCitera
Vision

När jag gick i 6:an hade jag rosa matchester byxor [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Jag var liten ville jag bli bonde efter att ha tittat på Emil i Lönneberga. Hittade även en flicka (kommer inte ihåg hennes namn) som ville bli min fruga i bondgården. Vi var ungefär 4-5 år gamla [blush]

Haha, va gulligt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öööhhm... Nej jag har nog förträngt dem.

Eller jo!
En gång, när jag var runt två-tre, hade jag glömt min barbiedocka ute i sandlådan. Jag kom på det när jag hade varit inne ett tag så jag sprang ut i trosor och tröja för att hämta den då jag fick se tre-fyre äldre tjejer dra i den och knäcka allt som gick. Då skrek jag på dem och svor så att de faktiskt såg rädda ut. Vem ville bråka med en galen unge liksom.

En annan gång var när vi skulle leka brandmän vid ett stup (rundat snarare så att man gled en bit först innan man föll) och jag var den som skulle räddas efterso jag var lättars. Jag fick hänga i en garntråd som gick sönder och ingen tog emot mig när jag landade.

En tredje gång var när jag och min syster bråkade och jag började skrika. Klockan var fyra på eftermiddagen och min syster sa åt mig att dämpa mig för att pappa inte skulle vakna. När jag skrikigt klart och sagt att jag skiter i det, hade syster gått och jag hade satt mig ned för att äta mellanmål. Då kom pappa ut med en tjock tidning- antagligen elektroniktidninge eller något liknande- och slog mig i bakhuvudet.

disciplin.

Skönt att ha någon att tala med. Hur mycket tar du betalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Sommaren 2002 så lekte jag och min väninna med käpphästar

Jo käpphästar är ganska skojiga, man får ta dom i väntan på en bättre hingst. Hade hemskt musigt med min käpphäst, dessutom gnägga den när man nöp han i örat [blush]

När jag gick på mellanstadiet tog jag med mej en blinkande cykellampa till klassdiscot, alla beundrade den och ville låna, den kvällen var rätt gräjt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Under en perdiod i högstadiet åkte alltid jag och mina kompisar till Gott Gott grillen i tensta (stockholm) på lunchrasten och köpte pommes för typ tio spänn. Those where the days.... [zzz][ops][zzz][zzz]

vi köpte också pommes, fast på kretchman i lindesberg, gick på stadsskogsskolan då (högstadiet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

När jag var liten ville jag vara Emil i Lönneberga och låtsades att badrummet var snickerboa, och tvingade min jämt någon i familjen att vara Anton.

lol jag satt under köksbordet och täljde det med en smörkniv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Skönt att ha någon att tala med. Hur mycket tar du betalt?

Gratis för dig kompis. ;)))


   
SvaraCitera

När jag var liten hade jag och mina kompisar en 'pokémonfest'. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Gratis för dig kompis. ;)))

Najss


   
SvaraCitera