Aviseringar
Rensa alla

Barnuppfostran och barnböcker


Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist: Loranga, Masarin och Dartanjang är bra skit härvidlag.

den var ju jätteläskig :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Snygg var ju btw en rätt skum figur som antagligen hade några dolda motiv. Obehaglig manspojke det där alltså.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Pelle Snygg var ju btw en rätt skum figur som antagligen hade några dolda motiv. Obehaglig manspojke det där alltså.

Manspojke? 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Ja!

Om valet på svar är JA eller NEJ så säger jag nog bestämt JA. Känner på något sätt ett moraliskt förfall har drivit in över Sverige senare år, tyvärr.   Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:

Manspojke? 

men titta på honom! tonåring kanske. eller ngn slags avart. 
0011.1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns att min förälder inte ville läsa den för mig när jag var liten. Äldre släkting ville däremot gärna. Trots att äldre släkting är mycket mjukare av sig än min förälder. Så intressant hur olika generationer ser på grejer allteftersom samhället förändras. Äldre släkting hade nog ej ens reflekterat över att den var väldigt underlig med dagens mått mätta. 

Yamaha biker:

Om valet på svar är JA eller NEJ så säger jag nog bestämt JA. Känner på något sätt ett moraliskt förfall har drivit in över Sverige senare år, tyvärr.   Ledsen

Mjo men är detta lösningen? 


   
SvaraCitera

presidente:

men han är ju helt besatt av att göra barnen rena och tvätta dem.

asså ska man lära dom att vara rena? kan de behövas känns inte som så många tänker på det nuförtiden annars?


   
SvaraCitera