Aviseringar
Rensa alla

Barnvakt


Ämnesstartare

Jag och Sofie gick hem efter skolan, jag är 17 och går andra året på gymnasiet och Sofie är 18 och går tredje året på gymnasiet.

När vi kommer innanför dörren ser jag hennes ensamstående pappa stå i köket och laga mat. Han är väl ca 40 år men ser ut att vara max 30. Visst är han snygg, men inget för mig.
”Hej! Vad bra att ni kom nu, maten är precis klar” säger Per med ett leende på läpparna. Vi går där med direkt och sätter oss. Per börjar prata med Sofie direkt som att jag inte fanns.
”Sofie du måste vara barnvakt åt dina syskon imorgon. Jag ska iväg med några arbetskamrater och fiska.
”Men pappa! Jag ska ju på fest?”
”Just det! Förlåt, men vem ska då vara barnvakt?
”Jag!?” utbrister jag innan jag hinner tänka.
”Visst, men vill du det då? Det skulle ju vara jättebra!” Jag nickar bara till svar och resten av middagen äts under tystnad.

Lite senare när det är dags att gå och jag står i dörren hör jag Per ropa;
”Går det bra att du kommer till fyra?”
”Ja det går bra” svarar jag och går. På vägen hem undrar jag varför jag tackat ja att vara barnvakt. Jag gillar ju inte ens barn.

NÄSTA DAG:

Klockan var kvart i fyra och jag står framför spegeln och fixar mig det sista. Jag tänker snabbt på Per, hur snygg han faktiskt är. Men snabbt skjuter jag bort tanken, så ska jag inte tänka. När jag kommer dit är det öppet och jag går in i köket. Från badrummet kommer då Per ut i bara en handduk runt midjan. Jag kände hur det pirrade till i kroppen. En stund senare lämnar han oss, Sofies lillebror och lillasyster ensamma.
Kvällen gick segt och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Men när klockan var halv sju och Bolibompa var slut skulle de sova. De var enkla att få i säng och de somnade på bara någon minut.

Eftersom jag var tvungen att stanna var jag också tvungen att hitta på något att göra. Jag satt mig i soffan och slog på tv:n. Det fanns absolut inget intressant att titta på, men jag stannar på ett avsnitt av naturrutan. Suck.
Då kommer Per hem och ropar hej.
”Hej” svarar jag
”Har det gått bra?” frågar han medans han går in i rummet.
”Jo då, de somnade fort”
”Jaså, det var konstigt, de brukar bråka massor…” Jag skrattade till och han också.
”Du ska få lön också” sa han när vi lugnat oss.
Han gick ut i köket för att antagligen hämta plånboken och jag tänkte på att han faktiskt var riktigt snygg. Hans fina solbränna, och blonda hår. Undra om han har stor kuk? Nej gud inte tänka så!
”Kom” ropar han till mig. Jag går dit och sätter mig på bordet.
”Blir 500 bra?”
”Kan jag inte få betalt i natura istället? Jag är kåt i dig och tycker om dig väldigt mycket. Jag har haft massa sextankar om dig” Orden bara flyger ur mig precis som igår om barnvakten. Jag rodnar. Han stirrar på mig, och sa inte ett ljud.
”Vill du verkligen det?”
”Klart jag vill, annars hade jag väl inte sagt det?” Han går fram mot mig och jag särar lite på mina ben.
”Ta av mig byxorna och trosorna” Bad jag honom. Han gjorde som jag sa, men han sa inte ett ljud.
”Vill du slicka?” Frågade jag mjukt.
”Absolut, jag vet bara inte vad jag ska säga. Jag har varit tänd på dig också men inte vågat visa det” Han drog av mig både byxor och trosor.

Han särar lite på mina ben och smeker innersidan av mina lår innan han tar mig på fittan. Han smeker så mjukt och jag hör mig själv stöna. Han böjer sig fram mot min fitta och börjar slicka. Han flyttar sin tunga runt min klitoris och börjar använda sina fingrar. Han trycker mjukt in dem i min fitta. Åh, så skönt det är. Jag har aldrig känt något liknande. Jag håller nästan på att komma när jag tar bort hans huvud.
”Nu är det din tur att ha skönt” säger jag
”Gärna” Han ler.
Jag hoppar ner från bordet och ställer mig framför honom. Han böjer sig ner för att kyssa mig. Vi kysser varandra i flera minuter innan jag bestämmer mig för att börja suga. Jag öppnar hans byxor och drar ner dem tillsammans med kalsongerna. Hans kuk ploppar fram och den är stor och hård. Jag börjar slicka honom längs med kuken och sedan stoppar jag den i munnen och med hastiga juckrörelser börjar jag suga av den. Han stönar högt.
”Du är så duktig på att suga lilla gumman. Du gör det så skönt för mig. Men nu vill jag knulla din tonårsfitta”
Han lyfter upp mig på bordet. Han för sakta in sin stora kuk i mig. Det gör lite ont även fast jag inte är oskuld.

Han lutar sig fram och kysser mig intensivt och intimt. Hans läppar vandrar sedan vidare ner för min hals och till mina bröst som han kysser och slickar. Han slickar på mina redan hårda bröstvårtor. Han fortsätter att jucka hårt. Hårdare än innan.

”Tycker du om min trånga tonårsfitta?” Frågar jag honom mellan varje stön.
”Ja, den är så skön och det är så trångt att jag kommer snart” Kvider han.
Det är så jävla skönt, jag vill bara skrika. Men det kan jag ju inte eftersom hans barn ligger och sover. Jag stönade istället. Han stönade också och efter ett tag vänder han på mig och vi kör doggystyle.
”De här är ju ännu skönare, jag kommer snart. Vill du svälja?”
”Visst”
Jag längtade efter att få hans varma sats i min mun. Den sista gången han juckar så kommer jag, och det är den skönaste orgasm jag någonsin fått. Så varm och skakande.
”Jag kommer nu också!” utbrister Per.
Han drar snabbt ut kuken och jag ställer mig på knä framför hans stora kuk. Han runkar medan jag sög. Och då, kommer den varma saften i min mun, det smakade lite salt. Jag ler mot honom innan jag slickar kuken ren.
Jag ställer mig upp igen och vi kysser varandra. Han smeker mina perfekta bröst och säger;
”Jag gör gärna det här igen”
”Ja, jag är gärna barnvakt igen, jag får ju så bra betalt”

Vi kysser varandra innan jag går. Direkt när jag kommer hem gör jag mig i ordning och lägger mig i sängen. Jag onanerar till tankarna på kvällens händelse.

Dagen efter ringer Sofie, som tydligen är hos sin nya pojkvän som tydligen haft en mysig kväll.
”Gick det bra att vara barnvakt?” Frågade Sofie.
”Japp, barnen var så snälla och jag fick väldigt bra betalt”
När vi hade lagt på fnissade jag lite för mig själv. Det var så komiskt att Elin inte visste om vad jag och hennes pappa hade gjort kvällen innan. Och att hon inte skulle få reda på de kommande gångerna heller.

Min första så... be nice [cute]


   
Citera

lillahallonet:

så komiskt att Elin inte visste

Hette hon inte Sofie nyss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, jag trodde det var en diskussionstråd om att vara barnvakt.

Hade en anekdot att dela med mig av - men så slutar det så här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillahallonet:

trånga tonårsfitta?”

lillahallonet:

”Du är så duktig på att suga lilla gumman.

vill spy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Hette hon inte Sofie nyss?

sorry my bad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

vill spy

avundsjuk eller?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker du borde fråga innan du skriver om mej såhär[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillahallonet:

jag är 17

lillahallonet:

Han är väl ca 40 år

Vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

tycker du borde fråga innan du skriver om mej såhär[sad]

Haha XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillahallonet:

”Nu är det din tur att ha skönt” säger jag

lillahallonet:

”Jag kommer nu också!” utbrister Per.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillahallonet:

”Ja, den är så skön och det är så trångt att jag kommer snart”

lillahallonet:

”De här är ju ännu skönare, jag kommer snart. Vill du svälja?”

...


   
SvaraCitera