Aviseringar
Rensa alla

Batman-klubben [KILLAR]


Ämnesstartare

mörknäs:

vem ställer upp, tro?

Det handlar om inte om att ställa upp, det räcker med att du ställer upp.
Du behöver inte säga någonting alls till din sexpartner.


   
SvaraCitera

Purry:

Det handlar om inte om att ställa upp, det räcker med att du ställer upp.
Du behöver inte säga någonting alls till din sexpartner.

jag menade mer att jag för tillfället inte har någon självklar person att ha sex med det närmaste dygnet, och skjuter jag upp det längre så kommer jag bara glömma bort det! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag menade mer att jag för tillfället inte har någon självklar person att ha sex med det närmaste dygnet, och skjuter jag upp det längre så kommer jag bara glömma bort det! [y]

Äh, det är lördag. Ut och ragga! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Purry:

Äh, det är lördag. Ut och ragga! [bigcheers]

äh, raggande är för folk som inte fattat internet. fast nu när du säger det... omväxling förnöjer. jag ska ta mig en funderare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

äh, raggande är för folk som inte fattat internet. fast nu när du säger det... omväxling förnöjer. jag ska ta mig en funderare!

Do it! [cool]


   
SvaraCitera

Purry:

Do it! [cool]

men tanken på mig som typ pratar med folk jag instinktivt avskyr och som ändå är för gamla för mig är liksom avtändande bara den. dessutom så blir jag fullständigt asexuell när jag är full, så det funkar liksom inte heller. nej, jag får skjuta upp det hela och hoppas att jag minns nästa gång tillfälle ges! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

dessutom så blir jag fullständigt asexuell när jag är full

Vem har sagt att du måste vara full? Herre Gud, har du aldrig hört talas om att man kan vara nykter på krogen? Sen ragga lite med hjälp av spanska flugan.
Det ska nog göra susen. [wink]


   
SvaraCitera

Purry:

Vem har sagt att du måste vara full? Herre Gud, har du aldrig hört talas om att man kan vara nykter på krogen? Sen ragga lite med hjälp av spanska flugan.
Det ska nog göra susen. [wink]

alltså, det är inte det att jag inte kan ragga på folk, för det kan jag. det är det att folk som kan tänkas spendera sin lördagkväll drickandes öl på nån krog i arvika är rätt så långt från mitt ideal, så att säga. jag skulle nog inte kunna ta mig själv på så stort allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

jag skulle nog inte kunna ta mig själv på så stort allvar.

Köp en barbara då.


   
SvaraCitera

Purry:

Köp en barbara då.

nah.


   
SvaraCitera

jag vill också vara med! [surprised]


   
SvaraCitera

Om någon ställer upp på att vara tjej så kan jag försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThisGirl91:

jag vill också vara med!

Allt du behöver är en strap-on och en sexpartner som är villig att ta den där bak.


   
SvaraCitera

Kan man åtminståne få bli Robin om man gör det runkandes?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge_:

Kan man åtminståne få bli Robin om man gör det runkandes?

Okej då. [smile]


   
SvaraCitera