Aviseringar
Rensa alla

Battlefield 2


Ämnesstartare

Jag köpte BF 2 idag, och jag installerade det, sen när ja skulle testa köra multiplayer gicik det inte ,, det stog att mitt spel är för gammalt... så jag kunde inte joina någon server men sen, laddade jag ner patchen BF 2 Patch 1.41 och när jag skulle instalera den stog det : Installation Misslyckad....[mad]

Hur i helvete ska jag få mitt BF 2 att funka föra tt köra multiplayer....???[cry]


   
Citera

köp 2142?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

köp 2142?

BF 2 kommer inte att fungera för att han köper 2142


   
SvaraCitera

cellulosa:

BF 2 kommer inte att fungera för att han köper 2142

men det löser problemet, han kan itne få bf2 att funka plus att 2142 är roligare. men om jag ska vara seriös kanske personen borde pröva några gånger innan man bnörjar härja här


   
SvaraCitera

Choritzo:

Installation Misslyckad

va tankade du förnånting då?
grejen med patchar är ju att man måste instalera rätt, om du försökte instalera 1.0-1.41 (nått sånt iaf) å de inte funkade så kan de vara något me din dator, annars kan du ladda ner från ett annat ställe eller ladda ner 1.1, 1.2, 1.3 å så fåru se hur de går ^^ lycka till[bigcheers]

själv har jag tappat bort min cdkey å va tvungen att avinstalera bf2 så jag e lite fucked -.-'.. alla bf spelen är så jävla bra asså 😛 (me undantag för 2142)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nåra riktiga förslag på vad jag ska göra?


   
SvaraCitera

Choritzo:

Nåra riktiga förslag på vad jag ska göra?

Förklara noggrannare, helst punktvis

Vänta på svar

Googla på ditt problem

Leta gamla trådar

Skaffa flickvän


   
SvaraCitera

hamstrare:

själv har jag tappat bort min cdkey å va tvungen att avinstalera bf2 så jag e lite fucked -.-'.. alla bf spelen är så jävla bra asså 😛 (me undantag för 2142)

[tard] det äger ju


   
SvaraCitera

Erkowich:

det äger ju

heh njae ^^'.. iofs så har jag bara lirat demot, men jag fick bara ingen feeling för det, det kändes inte riktigt som bf med massa spaceiga vapen som typ sög :P.. och stora jävla gående robotar.. inte min stil asså ^^


   
SvaraCitera

Choritzo:

Nåra riktiga förslag på vad jag ska göra?

vadå?
dög inte mitt svar eller? jag har haft ett liknande problem, och det löstes genom att instalera alla patcher som givits ut
men fuck you om du inte äns tar imot den lilla hjälpen du får -.-


   
SvaraCitera

hamstrare:

heh njae ^^'.. iofs så har jag bara lirat demot, men jag fick bara ingen feeling för det, det kändes inte riktigt som bf med massa spaceiga vapen som typ sög :P.. och stora jävla gående robotar.. inte min stil asså ^^

demot är lite tråkigt ja, men vapnena är inte så hajpade. men synd att du inte kör det, mycket roligare med hela versionen, det är stadsbanorna som äger och inte den som är på demot.^^


   
SvaraCitera

Erkowich:

det är stadsbanorna som äger och inte den som är på demot.^^

heh asså, stadsbanor är alltid chill 🙂 men de jag tycker mäst illa om är att vapnena var så keffa ^^, jag kunde typ inte sikta, lirar sniper eller assult och båda vapnen sög ^^.. men men 🙂


   
SvaraCitera

hamstrare:

heh asså, stadsbanor är alltid chill 🙂 men de jag tycker mäst illa om är att vapnena var så keffa ^^, jag kunde typ inte sikta, lirar sniper eller assult och båda vapnen sög ^^.. men men 🙂

ja, dock är snipern cp i demot, inget sikte och skakar helt galet. och assaulten är lite seg utan defirbbelatorn och hagel, men alla tycker olika[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avistallera bf å ladda ner patchen (v1.41). Installera sedan bf igen och patchen direkt efter kommer funka om du inte har laddat ner det. Oj skrev grodanboll_XD Hadde kopierat detta innnan men kopierade hans namn och såg de inte XD


   
SvaraCitera