Aviseringar
Rensa alla

Battlefield 3


Ämnesstartare

internet:

battlefield 2 skilde sig genom sin humoristiska twist

? [cute]


   
SvaraCitera

Roll on:

?

"humoristiska" är lite slarvigt uttryck men jämför t.ex. bad company med den stil som trean verkar ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

helvete

Det kommer ju inte vara obligatoriskt på något plan och jag betvivlar att det försämrar 2D-produkten speciellt kraftigt.


   
SvaraCitera

Noboru Wataya:

Det kommer ju inte vara obligatoriskt på något plan och jag betvivlar att det försämrar 2D-produkten speciellt kraftigt.

oroväckande med tanke på killzone 3


   
SvaraCitera
TexN
 TexN

Del 2 🙂


   
SvaraCitera

Fuck va ja ser fram emot BF3! Måste fixa fram ny dator som pallart, den ja har nu kommer omöjlit klarat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har tvåan och det är superkul o köra helikopter o flygplan o vara sniper annars neeee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr jo har iofs en bra dator nu så det ej segar på marken med mycket folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelet verkar jävligt bra!
Finns ju dock ett par missar som man som skadad människa (jag) stör sig ganska mycket på[crazy]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

PS3 är väl den enda konsolen som faktiskt har stöd för 3D?

CoD Black Ops ska kunna köras i 3D på 360.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

Finns ju dock ett par missar som man som skadad människa (jag) stör sig ganska mycket på[crazy]

Ge några exempel! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelarn:

CoD Black Ops ska kunna köras i 3D på 360.

Inte alla konsoler om det ens stämmer iom att de första konsolerna inte ens hade hdmi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ge några exempel!

När man skjutit slut, görs magasinbytet preussiskt. MEN!
Man drar bak manöverhandtaget, istället för att bara trycka på sistaskottspärren, ingen utbildad soldat skulle göra så, inte ens en rysk alkoholist!

ett annat fel var i nya filmen, när de ska ta en krypskytt (ja, en krypskytt, inte prickskytt) av daga. Hela rörelsemönstret kändes väldigt dåligt genomtänkt, att skotten kom precis i rätt tillfälle kändes ju sådär också måste jag ju säga... Jag skulle aldrig vilja gå som sist i den patrullen, det är ju ganska sällan som den förste personen som bryter skydd som skjuts.


   
SvaraCitera

tradet:

det är ju ganska sällan som den förste personen som bryter skydd som skjuts.

Första personen ser FI, andra riktar FI på, tredje faller.

Sen att dom fått fram att man spänner försäkringen på P-skott M/86 är ju i alla fall snyggt, även om man höfter skottet och inte riktar för fem öre...


   
SvaraCitera

Då ingen annan har postat del 3 så tar jag o gör det! 🙂

rekommenderar starkt att ni provar det som den högst rankade kommentaren beskriver

Step 1) Pause at 10 seconds

Step 2) Youtube search in new tab mind heist

Step 3) Play mindheist wait one second, go back to this video and hit play

Step 4) Mind. Blown (both videos should be playing at same time you can mute this one if you want)


   
SvaraCitera