Aviseringar
Rensa alla

Battlefield: Bad Company 2 - Världens roligaste spel?


Ämnesstartare

Tidigare, när MW2 var kom ut tyckte man efter att ha lirat spelet ett tag att det var ett hyfsat bra spel för att vara en direkt konsol - port till PC som därför inte hade särskilt mkt mer funktioner än konsolversionen.

Men då, kom BF: BC2 ut och man skulle såklart ge det en chans. När man startade upp spelet och lirat lite blev man otroligt imponerad av allting man kunde göra i spelet, gameplay:n, grafiken, hur allt var upplagt etc. etc.

Som PC - spel har BFBC2 det absolut bästa gameplay:n hittils och om man inte testat spelet utan bara kört MW2, vilket BFBC2 slår i hästlängder, så borde man ta och pröva detta spel.

5/5


   
Citera

Tycker det var det bästa FPS spelet men det är inte riktigt min favorit.


   
SvaraCitera

Mm de har lyckats väldigt bra. [smile]


   
SvaraCitera

bra är det, men inte ska man överdriva för det.


   
SvaraCitera

eskapism3:

MW2, vilket BFBC2 slår i hästlängder

Tala för dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tala för dig själv.

Såklart är mycket subjektivt. Men faktiskt så har många game-media gått ut med omröstningar där i de flesta fall BFBC2 fått majoriteten av rösterna.

OF 5:

bra är det, men inte ska man överdriva för det.

så bra är det, jag var tydlig i att inte överdriva för mkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eskapism3:

BFBC2 fått majoriteten av rösterna.

Fattar inte varför alla ska jämföra BC2 och MW2, ärligt talat.
Båda spelen är helt olika, och bara för att de två har ''mann springner runt o sjuter me 1 pistol'' gemensamt, betyder inte det att på något sätt i övrigt är lika.

Och ja, jag har spelat båda.


   
SvaraCitera

eskapism3:

Såklart är mycket subjektivt. Men faktiskt så har många game-media gått ut med omröstningar där i de flesta fall BFBC2 fått majoriteten av rösterna.

Jag gissar att undersökningarna har grundats på multiplayer, vilket jag inte kan uttala mig om. Men i singleplayer så suger BFBC2 i jämförelse med BFBC1 och MW2.


   
SvaraCitera

[love][love][love]


   
SvaraCitera

Det är väl bara multiplayer spel?

Dold text: vågar aldrig spela sånt ifa jag skulle vara för dålig[blush]


   
SvaraCitera

eskapism3:

5/5

btw, finns det co-op campain på bad company 2?
(konsoll versionerna i alla fall?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar BF2, lätt en av de bästa någonsin


   
SvaraCitera

låt oss dra ihop en UM klan[blush] skriv ungdomar i klantaggen och adda ankzor till friendlisten!


   
SvaraCitera

mw2 e kul [love]


   
SvaraCitera

ankzor:

låt oss dra ihop en UM klan skriv ungdomar i klantaggen och adda ankzor till friendlisten!

ska jag också köpa spelet? [blush] jag är duktig på cs iaf. inte så jätte likt kanske i gameplay


   
SvaraCitera