Forumet - Battlefield Heroes

Battlefield Heroes

159 0 29
(skapar en ny tråd då den andra var ett halvår gammal och främst handlade om betan)

http://www.battlefieldheroes.com/

Någon här som spelar det här roliga lilla spelet?
Jag har spelat det sedan igår och även om jag har lite klagomål på bristen av variation med klasser och banor så måste jag ändå säga att det här spelet är väldigt bra gjort, inte bara för att det är gratis, men även för att det går snabbt att "installera" (man spelar det direkt i browsern) och flyter på bra såvida man inte har en dator från stenåldern.

Jag hoppas spelet fortsätter att ha en stor spelardatabas framöver så att det fortsätter att växa[cheers]

Spana också in:

Åtta:

Har spelat alla klasser en del, men commando är definitivt roligast att spela som.

Agree.

KannibalKocken:

Spelade det i nån timma, sen vart det tråkigt.

Mmm, kan förstå att du tycker det.
Jag tar ganska lättsinnigt på det och jämför det med andra gratisspel man kan hitta på internet. Har man tråkigt så är det helt ok underhållning.
KannibalKocken:

Sant. Jämfört med andra gratis spel så är spelet grymt, men som sagt så brukar inte gratis spel vara speciellt underhållande under en längre period.

Fast det finns undantag. Fear: Combat och Wolfenstein: Enemy Territory är ju roliga, även om man måste installera dem. Sedan finns det ju en hel drös med abandonware-spel också förstås.